آمار تلفات کرونا در ایتالیا همچنان افزایش می یابد، محدودیت های جدید اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، ایتالیا که شرایط قرنطینه سراسری می گذراند، روز چهارشنبه 21 اسفند اعلام کرد در 24 ساعت گذشته در این کشور 196 مرگ ناشی از ویروس جدید کرونا اتفاق افتاده است.

آمار تلفات کرونا در ایتالیا همچنان افزایش می یابد، محدودیت های جدید اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از اسکای نیوز با این موارد جدید شمار کل تلفات ناشی از بیماری کووید-19 در ایتالیا به 827 مورد و شمار موارد عفونت نیز با افزایشی بیش از 2000 موردی از 10149 مورد به 12462 مورد رسید.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا روز چهارشنبه محدودیت های جدید را به قرنطینه سراسری کشور افزود و گفت همه فروشگاه ها به جز سوپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها بسته خواهند شد و شرکت ها باید همه بخش هایشان را که برای فراوری ضروری نیستند، تعطیل نمایند.

کسب وکارهایی مانند سالن های زیبایی و آرایشگاه ها تعطیل خواهند شد و نیز کافه ها و رستوران هایی که نمی توانند فاصله دست کم یک متری میان مشتریانشان را تضمین نمایند.

در منطقه لومباردی در شمال ایتالیا که شدیدترین شیوع را در این کشور دارد، در طول 24 ساعت شمار کشته شدگان با افزایشی 149 موردی به 617 مورد رسید.

شمار موارد بیماری در این منطقه که شامل شهر میلان پایتخت اقتصادی ایتالیا است- نیز در طول 24 ساعت افزایشی 1489 موردی پیدا کرد.

ویروس کرونا در سایر کشورها نیز قربانی می گیرد و جمهوری ایرلند، سوئد، بلغارستان و کویت از جمله کشورهایی بودند که روز چهارشنبه نخستین مرگ های ناشی از کووید-19 را گزارش کردند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز روز چهارشنبه گفت که 70 درصد جمعیت این کشور ممکن است به ویروس کرونا آلوده شوند. مرکل با بیان این تخمین کارشناسان بر اهمیت انجام اقداماتی برای کند کردن انتشار ویروس تاکید نمود، از جمله توصیه به لغو همه رویدادهایی که بیش از 100 نفر در آن حاضر می شوند.

آلمان تا روز چهارشنبه 1300 مورد بیماری از جمله 3 مورد مرگ گزارش نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمار تلفات کرونا در ایتالیا همچنان افزایش می یابد، محدودیت های جدید اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تلفات کرونا در ایتالیا همچنان افزایش می یابد، محدودیت های جدید اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید