از امروز پوست لیمو را دور نریزید!

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، پوست لیمو را می توانید به روش های مختلفی برای غذا و حتی بهبود بهداشت شخصی و منزل بهره ببرید. لیمو و بقیه مرکبات افزون بر این که خوشمزه هستند، پوست حاوی اسانس دارند که می توان از پوست آن ها هم به تنهایی برای تهیه انواع غذاها، سس ها ، کیک ها و شیرینی جات استفاده کرد و حتی پا را فراتر از آن گذاشت و به دلیل خواص شیمیایی ترکیبات آن ها برای بهداشت فردی و خانه داری و نظافت هم از آن یاری گرفت.

از امروز پوست لیمو را دور نریزید!

دمنوش پوست لیمو

پوست لیمو را خشک و از آن برای تهیه چای بهره ببرید. برای افرادی که می خواهند خشک کردن به سرعت انجام گردد می توانند این کار را در فر انجام دهند.سپس پوست ها را در محلی خنک و خشک نگهداری کنید تا هر وقت دلتان خواست برای چای لیمو استفاده گردد.(فقط با استفاده از پوست لیمو)

کنترل بیماری حرکتی (ماشین زدگی)

در هنگام سفرمقداری پوست لیمو بردارید و در کیف خود نگه دارید تا بیماری حرکت را کنترل کنید. شما می توانید آن را ببویید یا آغاز به جویدن پوست لیمو کنید.

یاری به سفید شدن دندان ها

کافی است قسمت داخلی پوست لیمو را روی دندان هایتان بمالید تا درخشان گردد.

پوست لیمو برای ناخن های سفید

اگر به یک روش سریع برای تمیز کردن ناخن های خود احتیاج دارید، پوست لیمو را روی آن ها بمالید تا زیبا و تازه تر به نظر برسند.

از بین برنده لک های پیری

پوست لیمو را روی سطح پوست تان بمالید. این کار باعث می گردد لک های پیری روی پوست شما کم رنگ تر به نظر برسد.

درخشندگی مو با پوست لیمو

می توانید از پوست لیمو به عنوان درخشان کننده مو بهره ببرید.

پوست لیمو یک خوشبو کننده

کمی از پوست لیمو را همراه آب در قابلمه بریزید و این باعث خوشبو شدن اتاق می گردد.

پوست لیمو برای ماساژ پاها

پوست لیمو را در آب بجوشانید و روغن زیتون و شیر بادام را به این مخلوط اضافه کنید.پاهایتان را در آن مخلوط قرار دهید. این کاربه پاهای شما یاری خواهد نمود تا آرام گردد و پوست پا نرم تربه نظر بیاید.

پوست لیمو ضد شوره طبیعی

پوست لیمو را روی پوست سر خود بمالید و مطمئن شوید که به مناطق مشکل داری که شوره سر معمولاً در آن ها ظاهر می گردد، رسیده است.این کار را بارها و چند روز پشت سر هم انجام دهید تا مشکل شما کامل حل گردد.

منبع: سلامت نیوز

منبع: همگردی

به "از امروز پوست لیمو را دور نریزید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از امروز پوست لیمو را دور نریزید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید