خساست سامانه #6369* در ارسال کد رهگیری برای ثبت نام کنندگان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، چند روز از زمان شروع به کار سامانه #6369* گذشته است و آن دسته از افرادی که پس از اختلال های بسیار پیروز شده اند کد ملی خود را ارسال نمایند، هنوز کد رهگیری دریافت نکرده اند.

خساست سامانه #6369* در ارسال کد رهگیری برای ثبت نام کنندگان

به گزارش گروه مالی وبلاگ ساعت فروشی، مطابق اعلام رسمی مسئولان، قرار بود افرادی که نسبت به عدم واریز یارانه نقدی انتقاد دارند، در بازه زمانی 24 ساعت پس از ارسال پیامک به سامانه #6369* برایشان کد رهگیری ارسال گردد.

آنالیز ها نشان می دهد که بخش زیادی از معترضانی که کد ملی خود را به سامانه #6369* ارسال نموده اند تا کنون پیروز به دریافت کدرهگیری نشده اند. افراد بسیاری نیز از عدم دریافت کد رهگیری با وجود گذشت 24 ساعت از زمان ثبت کد ملی خود خبر داده اند.

پس از واریز اولین دور از یارانه معیشتی بخش زیادی از کارگران، بازنشستگان و افراد کم درآمد نسبت به عدم واریز یارانه معیشتی اعتراض کردند و همین موضوع باعث شد تا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کند، آن دسته از متقاضیانی که پیروز به دریافت یاری معیشتی در دور اول نشده اند تا 10 روز آینده کد ملی خود را (سرپرست خانوار با سیم کارت به نام خود) به این سامانه ارسال و تا 24 ساعت بعد کد رهگیری دریافت نمایند.

مسئولان نیز درباره میزان ثبت درخواست اعلام نموده اند که حدود 5.4 میلیون خانوار در سامانه مذکور کد ملی خود را ثبت نموده اند. اما نکته مهم این است که کد رهگیری برای کسی ارسال نشده است.

آن دسته از افرادی که کد ملی خود را به کد دستوری ارسال نموده اند، با این پیامک هموطن گرامی، از این پس ازاطلاعات تمامی خدمات دولت به این شماره ارسال می گردد روبرو می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خساست سامانه #6369* در ارسال کد رهگیری برای ثبت نام کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خساست سامانه #6369* در ارسال کد رهگیری برای ثبت نام کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید