عبور کاروان ارتش سوریه از کنار نیروهای آمریکایی در حال عقب نشینی

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، ایسنا نوشت: یک کاروان از نیروهای ارتش سوریه در بزرگراه منبج- کوبانی در شمال شرق سوریه از کنار کاروان نیروهای آمریکایی که در حال خروج بودند، عبور کرد.

عبور کاروان ارتش سوریه از کنار نیروهای آمریکایی در حال عقب نشینی

در ویدیویی که خبرگزاری راپتلی روسیه منتشر کرد، کاروانی از خودروهای زرهی با پرچم های آمریکا و نیز خودروهای شاسی بلند حامل سربازان سوری در بزرگراهی که شهر منبج را به عین العرب متصل می کرد، در دو جهت مخالف در حال عبور از کنار یکدیگر دیده شدند، در این ویدیو نظامیان دو کشور کاملا نسبت به یکدیگر بی توجه هستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر عقب نشینی اصلی یگان نظامی این کشور از سوریه را اعلام نموده و گفته بود، با این مساله مخالفتی ندارد که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از نمودهایی که ترکیه علیه آنها عملیات نظامی را شروع نموده، حمایت کند.

همچنین نمودهای سوریه روز یکشنبه از توافق با دمشق درباره استقرار نیروهای ارتش سوریه در طول مرزهای این کشور با ترکیه با هدف مقابله با سربازان ترکیه ای خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه نیز روز دوشنبه به شهر منبج که پیش از این در کنترل اداره خودمختار نمودها بوده و در آنجا نیروهای آمریکایی مستقر بودند، وارد شدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نهم اکتبر شروع عملیات چشمه صلح در شمال سوریه علیه یگان های مدافع خلق کرد که آنها را شاخه نظامی پ.ک.ک می داند، اعلام نمود.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "عبور کاروان ارتش سوریه از کنار نیروهای آمریکایی در حال عقب نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور کاروان ارتش سوریه از کنار نیروهای آمریکایی در حال عقب نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید