مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران: همانطور که می دانید، فوتبال یکی از شغل های پردرآمد در همه دنیاست. تقریبا همه آقاپسر ها دوره ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده های مختلف و گل کوچک در محله نموده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته اند به رده های بالا و تیم های مطرح برسند.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می گردد و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد های بچه ها سرزمینمان هستند.

اما چیزی که بسیار مهم است و ذهن اغلب خانواده ها را درگیر نموده این است که یک مدرسه فوتبال خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ما در این مطلب ویژگی های مهم یک مدرسه فوتبال خوب را بیان نموده ایم تا خانواده ها بتوانند با مطلعی کامل، مناسب ترین مدرسه فوتبال را انتخاب نمایند.

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم ترین دغدغه والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است. یک مدرسه فوتبال خوب باید دارای کادر پزشکی مجرب و دلسوز باشد تا در صورت بروز مشکل به یاری بازیکنان بیاید.

حتما هنگام مشاهده مسابقات فوتبال، پزشکان و آمبولانس ها را مشاهده نموده اید که آماده در کنار زمین حضور دارند. اما آیا می دانستید که حضور پزشک در همه جلسات تمرین هم لازم و لازم است؟

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی گردد و کمبودحضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می گردد. آموزشگاه فوتبال پارسیان دارای پزشکان متخصصی است که هر لحظه و هر ساعت در کنار بچه ها شما حضور دارند و در صورت وجود مشکل در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف خواهند کرد.

همانطور که می دانید فوتبال، ورزشی پربرخورد بوده و برخورد هایی که ممکن است از ناحیه سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است. پس تک تک ثانیه ها با ارزش بوده و آماده بودن پزشک در کنار زمین می تواند آرامش خاطری برای بازیکنان و والدینشان باشد.

همچنین آموزشگاه فوتبال پارسیان قبل از آغاز هر ترم با انجام معاینات و تست های پزشکی - ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری نموده و در پرونده شان ثبت و به مدت یک سال به صورت رایگان بازیکنان را بیمه میکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

09906561418، 09906561417

استفاده از به روزترین روش های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه نمایند. در آموزشگاه فوتبال پارسیان، مربیان پر کوشش و زحمتکش در حوزه آموزش فوتبال، مسلط به جدیدترین علوم ورزشی و آموزشی هستند و با توجه به استعداد های هر بازیکن، مهارت ها و تکنیک ها را به آن ها آموزش داده و باعث شکوفایی استعداد های نهفته فوتبالیست های کوچک شما خواهند شد.

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن ها را در جریان پیشرفت ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد. در آموزشگاه فوتبال پارسیان، والدین می توانند در کلاس های روانشناسی و کلاس های اصول صحیح تغذیه سالم که توسط متخصصان مجموعه برگزار می گردد، شرکت نمایند.

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می نمایند، قطعا آرزو های بسیاری برای رسیدن آن ها به مراحل بالاتر و تیم های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند. پس یک مدرسه فوتبال مطمئن باید به شما این اطمینان را بدهد که فرزندتان در چند سال آینده به مدارج عالی دست خواهد یافت.

در آموزشگاه فوتبال پارسیان، بازیکنان مستعد در هر رده سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم های لیگ فزونی و تیم ملی معرفی خواهند شد. همچنین در سرانجام هر ماه بازیکن برتر از لحاظ اخلاق و فنی مورد تشویق باشگاه قرار می گیرد تا سایر بازیکنان نیز در این رقابت سالم شرکت نمایند.

اهداف و برنامه های بلند مدت آموزشگاه فوتبال پارسیان

  • برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی ویژه بچه ها و نوجوانان.
  • حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن ها به تیم های خارجی.
  • عقد قرارداد و همکاری با باشگاه ها و آموزشگاه های بین المللی فوتبال به ویژه آموزشگاه های باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید و آژاکس.
  • راه اندازی اپلیکیشن ویژه تلفن همراه با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین، اطلاع والدین از حضور و ایاب و ذهاب فرزندان خود در آموزشگاه، عکس های هرجلسه تمرین، ارائه برنامه غذایی آنلاین و... .
  • راه اندازی شعب مختلف در تهران و سایر شهر ها
  • راه اندازی آموزشگاه فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود مطلع باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

09906561418، 09906561417

منبع: برترین ها

به "مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید