مرحله سوم غربالگری کرونا در مهاباد آغاز شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مسئول گسترش و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مرحله سوم غربالگری کرونا برای پایش و شناسایی بیماران مبتلا به کووید-19 در این شهرستان آغاز شد.

مرحله سوم غربالگری کرونا در مهاباد آغاز شد

جعفر احمدنژاد مسئول گسترش و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اعلام اینکه مرحله سوم غربالگری کرونا در مهاباد آغاز شد، در گفت و گو با خبرنگار از ، اظهار کرد: در این مرحله تمامی گروه های سنی هدف شامل سالمندان، مادران باردار، بچه ها و افراد در معرض خطر در قالب سامانه 4030 برای مقابله کرونا غربالگری شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از 241 هزار مهابادی در این طرح ارزیابی خواهند شد، اضافه نمود: شهروندان در صورت تماس از طریق شماره 4030 اطلاعات و موارد پرسش شده را به صورت دقیق در اختیار کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.

  • ورزشکاران مهاباد به سامانه غربالگری آنلاین ضد کرونا مراجعه کنند

  • استقبال کم مهابادی ها از طرح آمبلیوپی

  • ثابت ماندن تعداد جان باختگان کرونا در مهاباد

مسئول گسترش و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان نمود: مراقبین سلامت، بهورزان و ماما ها طی تماس و بررسی شرایط سلامت شهروندان در صورت وجود عوامل مشکوک افراد را به مراکز درمانی برای دریافت خدمات اولیه سلامت معرفی خواهند کرد.

احمد نژاد اذعان کرد: راه اصلی مقابله با ویروس کرونا شناسایی بیماران، جداسازی آنان و جلوگیری از شیوع بیماری است و در مرحله بعد قطع زنجیره انتقال ویروس از طریق به حداقل رساندن سطح تماس مردم با یکدیگر مورد تاکید است.

او با اشاره اینکه این ویروس بسیار مسری است، تاکید کرد: شهروندان تا حدامکان از تجمع و حضور در مراکز پرازدحام جلوگیری کنند، زیرا که این مهم در پیشگیری و کنترل بیماری تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در ماه گذشته در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا قرار داشت.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرحله سوم غربالگری کرونا در مهاباد آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله سوم غربالگری کرونا در مهاباد آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید