مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یافتن راهی برای درمان کرونا با یاری هوش مصنوعی تا باگ عجییب گوشی های گلکسی

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یافتن راهی برای درمان کرونا با یاری هوش مصنوعی تا باگ عجییب گوشی های گلکسی

مدتی است که هوش مصنوعی وارد صنعت داروسازی دنیا شده است. حتی هوش مصنوعی پیروز شد اخیرا نخستین داروی خود را فراوری کند. اکنون با شیوع ویروس کرونا پرسشی که مطرح می گردد این است که آیا هوش مصنوعی می تواند برای درمان کرونا راهی پیدا کند یا خیر. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

امروز یک باگ، در قالب پیامی عجیب بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ را به تعجب واداشته است. این باگ برای گوشی های گلکسی سامسونگ ارسال شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ در ماه دسامبر گذشته گوشی های گلکسی A51 و گلکسیA71 را معرفی کرد و در حال آماده سازی نسخه های 5G این گوشی ها است. اکنون اطلاعاتی از گوشی جدیدتر سامسونگ یعنی گلکسی A71 5G منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اندروید 11 اکنون به بازار عرضه شده است ، حتی اگر این اولین نسخه پیش نمایش برنامه نویسان باشد. این خبر به این معنی است که ما ماه ها قبل از انتشار نهایی آن در سه ماهه سوم سال 2020، طالاعات زیادی را مشاهده می کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک خبر فوق العاده جذاب برای علاقه مندان به گوشی هوشمند جدید شکت چینی ویوو این است که قرار است گوشی جدید این شرکت دارای دوربین چهارم مجهز به هوش مصنوعی 48 مگاپیکسلی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یافتن راهی برای درمان کرونا با یاری هوش مصنوعی تا باگ عجییب گوشی های گلکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یافتن راهی برای درمان کرونا با یاری هوش مصنوعی تا باگ عجییب گوشی های گلکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید