هاجسون: می توانستیم شروع بهتری داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی انگلیس از عملکرد تیمش در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 ابراز رضایت کرد هرچند معتقد بود که سه شیر در این بازی می توانست شروع بهتری داشته باشد.

هاجسون: می توانستیم شروع بهتری داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، تیم ملی انگلیس شب گذشته (شنبه) در چهارمین بازی خود در دور انتخابی یورو 2016 فرانسه میزبان اسلوونی بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به سرانجام رساند.

روی هاجسون که مردانش باکسب چهارمین پیروزی متوالی خود و با 12 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی گروه E تثبیت کردند از عملکرد مردانش برابر میهمان اهل اروپای شرقی رضایت داشت هرچند معتقد بود که آنها می توانستند شروع بهتری در این بازی داشته باشند. سه شیر در این بازی در شرایطی پیروز به کسب 3 امتیاز شد که با گل به خودی دقیقه 57 جردن هندرسون از میهمان خود عقب افتاد اما در ادامه با گلزنی وین رونی از روی نقطه پنالتی و 2 گل دیگر از دنی ولبک پیروز شد.

هاجسون پس از این بازی گفت: می دانستم که یک بازی ساده پیش رو نخواهیم داشت، چون همان طور که دیدید اسلوونی تیمی منظم و یک دست بود. در نیمه اول ما زمان زیادی توپ را در اختیار داشتیم. بازی تحت کنترل ما بود اگرچه واقعاً نتوانستیم از سد مدافعان حریف رد شویم و موقعیت های زیادی خلق کنیم.

هاجسون ادامه داد: زمانی که عقب افتادیم، خیلی مهم بود که هرچه زودتر گل خورده را جبران کنیم. این اتفاق از روی نقطه پنالتی صورت گرفت و پس از آن بازی ما قطعاً بهتر شد. من فکر می کنم که پس از آن گل موقعیت های ما به مراتب بیشتر شد. در نهایت تلاش های مان به یک پیروزی بسیار خوب تبدیل شد چون برابر تیمی رقم خورد که با 2 پیروزی قبلی اش در این رقابت ها پتانسیل خود را نشان داده بود.

سرمربی سه شیر گفت: حالا در گروه خود ما سوئیس را در خانه این تیم و اسلوونی را در خانه خودمان شکست داده ایم که ما را در شرایط خوبی در جدول قرار می دهد.

به لطف پیروزی برابر اسلوونی انگلیسی ها حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده بندی گروه به 6 امتیاز افزایش داده اند و به نظر هاجسون انگیزه ای نظیر آنچه که شاگردانش در نیمه دوم بازی برابر اسلوونی نشان دادند، دلیل صدرنشینی مقتدرانه سه شیر است.

وی گفت: من فکر می کنم که توانسته ایم فرم مناسبی که داریم را همیشه حفظ کنیم حتی زمانی که بهترین بازی های مان را انجام نمی دادیم. ما خیلی سریع توپ را از بازیکنان حریف پس می گرفتیم و از جناحین حمله می کردیم اما اینکه نمی توانستیم به نسبت مالکیت مان بر توپ، موقعیت های مسلم گلزنی خلق کنیم ناراحت کننده بود. در نیمه دوم البته شرایط بهتر بود. موقعیت ها یکی پس از دیگری از راه رسیدند و نتیجه اش 3 گل برای ما بود که برای بردن بازی بیشتر از کافی بود.

منبع: تسنیم

به "هاجسون: می توانستیم شروع بهتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: می توانستیم شروع بهتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید