کرونا، ابتلای بیش از 4 هزار عراقی در یک روز، هشدار درباره عواقب بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عراق خبر دادند.

کرونا، ابتلای بیش از 4 هزار عراقی در یک روز، هشدار درباره عواقب بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت فروشی به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، وزارت بهداشت و محیط زیست عراق امروز شنبه در تازه ترین گزارش خود از ثبت 4293 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

با ثبت موارد جدید، آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به 172 هزار و 583 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت و محیط زیست عراق اعلام نمود امروز 18 و 295 آزمایش کرونا در تمام آزمایشگاههای تخصصی در عراق صورت گرفته است تا تعداد کل آزمایش کرونا از ابتدای شیوع کرونا در عراق به دو میلیون و 263 هزار و 650 مورد آزمایش برسد.

این وزارت با اشاره به بهبود یافتن 2571 مبتلای دیگر در عین حال از جان باختن 76 مبتلای دیگر در تمام استانها و افزایش آمار جان باختگان به 5785 نفر اطلاع داد.

وزارت بهداشت عراق تاکید نموده است افزایش آمار مبتلایان به سبب پایبند نبودن شهروندان به دستورالعملهای پیشگیرانه پزشکی است. این وزارت بر ضرورت تشدید تدابیر مقابله با کرونا تاکید نمود.

حازم الجمیلی معاون وزیر بهداشت عراق در این زمینه گفت برای مقابله افزایش شیوع کرونا، اقدامات علیه متخلفان باید تشدید گردد.

وی هشدار داد ورود آمار مبتلایان به ویروس کرونا به مرحله چهارهزار نفری یک نشانه بسیار خطرناک به شمار می رود.

الجمیلی گفت افزایش آمار ابتلا به کرونا ناشی از عدم پایبندی شهروندان در دوره اخیر بوده است و اگر شرایط همینگونه که هست به حال خود رها گردد، اوضاع بهداشت کشور به سمت سرنوشت نامعلوم پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا، ابتلای بیش از 4 هزار عراقی در یک روز، هشدار درباره عواقب بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ابتلای بیش از 4 هزار عراقی در یک روز، هشدار درباره عواقب بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید