طراحی گرافیکی و چاپ

واریز یک میلیون یورو به حساب شارلی ابدو، سه میلیون نسخه به فروش رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی TRT ترکیه، وزارت فرهنگ فرانسه از واریز یک میلیون یورو یاری اقتصادی به حساب مجله شارلی ابدو اطلاع داد. گزارش ها همچنین حاکی است بعضی گروه های رسانه ای و نشریه های اروپایی نیز به جمع آوری مبالغی برای یاری به شارلی...

12 تیر 1399

جلال شرفی چگونه شکنجه شد اما اعتراف نکرد؟، سیاه چاله ای برای یک دیپلمات

به گزارش خبرنگاران ، سید جلال شرفی دیپلمات ایرانی مورخ 15 بهمن 1385 حین انجام خدمت دیپلماتیک در خیابان عرصات هندیه بغداد، به دست عده ای تروریست تکفیری عراقی ربوده و به تروریست های آمریکایی فروخته می گردد و بعد از بیش از 50 روز اسارت و شکنجه در 13 فروردین سال...

30 خرداد 1399

نشریه ورایتی نیویورک و لس آنجلس

نشریه ورایتی یک مجله سرگرمی است که در 3 نسخه و به صورت روزانه و هفتگی چاپ می گردد. نشریه ورایتی دارای نسخه اینترنتی برای خوانندگان آنلاین خود می باشد.

27 اردیبهشت 1399

ملانوروزی به پرسش ها درباره موزه هنرهای معاصر پاسخ داد

رییس موزه هنرهای معاصر به بعضی ابهام ها و شایعه های به وجود آمده درباره خروج بعضی آثار گنجینه این موزه و نمایش آن ها در برلین و رم پاسخ داد.

23 بهمن 1398

پیش بینی فرایند صعودی برای بورس تا سرانجام سال

بازار سرمایه که در شش ماهه نخست سال با نوسان روبرو بود و در اواسط تابستان افت ناگهانی داشت، در ماه های اخیر فرایند رو به رشد خود را از سر گرفت و پیش بینی کارشناسان حاکی از آن است که این فرایند نه تنها حباب نیست بلکه تا پایان سال ادامه می یابد.

18 بهمن 1398

چاپ مقالات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجلات Q 1 سیری صعودی داشته است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حدود 40 درصد از مقالات چاپ شده از سوی دانشگاه در مجلات Q 1 چاپ شده اند.

29 دی 1398

نورپردازی در طراحی دکوراسیون

در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مدرن طراحان داخلی برای نورپردازی اهمیت زیادی قائل هستند .

14 دی 1398

ساخت موزه در لبه پرتگاه

خبرنگاران: موزه مدرنی در لبه پرتگاه کوهستانی در ایتالیا بازگشایی شده که طراح آن معمار برجسته بریتانیایی و خالق شاخص ترین سازه های جهان است.

13 دی 1398