آسیابری: از حالا می توان برای کسب سهمیه المپیک استارت زد، هم وزن بودن با بهمن عسگری افتخار بزرگی است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، ملی پوش کاراته ایران گفت: هنوز فرصت برای کسب سهمیه وجود دارد و اگر بازیکنی حتی از الان برای کسب سهمیه استارت بزند این شانس را دارد به عنوان رنکینگ نخست سهمیه را کسب کند.

آسیابری: از حالا می توان برای کسب سهمیه المپیک استارت زد، هم وزن بودن با بهمن عسگری افتخار بزرگی است

علی اصغر آسیابری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فروشی، در خصوص شرایط خود در آستانه پنجمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 گفت: بعد از آسیب دیدگی کوچکی که از ناحیه کمر داشتم و یک هفته ای درگیر آن بودم، در حال حاضر شرایط خوبی دارم و مشغول وزن کم کردن کردن و رسیدن به آمادگی لازم برای رسیدن برای حضور پرقدرت در مسابقات ژاپن هستم.

وی در خصوص استرس بالای کسب سهمیه المپیک گفت: دیگر استرسی وجود ندارد و همه بچه ها می دانند در چه جایگاهی هستند. هیچ فشاری روی بچه ها نیست و استرس دیگر تاثیری روی عملکرد ما ندارد و هر کسی کار خود را انجام و برای بهبود جایگاهش کوشش می نماید. مهم در حال حاضر این است که در پروسه کسب سهمیه المپیک بتوانیم در تعداد بالایی مسابقه شرکت کنیم. دیگر فقط مدال دریافت مهم نیست و اگر بتوان در هر مسابقه حتی چند دور در جدول مسابقات باقی ماند امتیازات خوبی را کسب می کنید.

ملی پوش کاراته ایران در خصوص اینکه چقدر به کسب مدال در مسابقات کاراته وان ژاپن امیدوار است، گفت: با توجه به اینکه در شرایط خوبی از لحاظ بدنی قرار دارم و از لحاظ فکری نیز آرامش دارم، امیدوار به کسب نتیجه خوب در ژاپن هستم.

آسیابری در پاسخ به این سوال که در صورت نزدیک شدن بعضی بازیکن به کسب سهمیه المپیک، سایر بازیکنان برای یاری به نماینده کشورمان در المپیک در اردوها باقی خواهند ماند، گفت: اصولا در تیم ملی چنین تفکری وجود ندارد که بازیکنی بخواهد در صورت ناامید شدن از کسب سهمیه المپیک به هم تیمی خود یاری نکند. همه اعضای تیم ملی مانند برادر هستند و هر کسی نیز پیروز به کسب سهمیه گردد قطعا سایر بازیکنان در اردو باقی خواهند ماند تا به او یاری نمایند.

وی ادامه داد: در مراحل آینده معین خواهد شد کدام بازیکن در پروسه کسب سهمیه از شانسی برخوردار نیست و کدام بازیکن به سهمیه نزدیک تر است. در آن مقطع دیگر باید بچه ها به بازیکنی که کسب سهمیه نموده است یاری نمایند تا پیروز به کسب مدال در المپیک توکیو گردد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی اتریش در خصوص شانس خود برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: انگیزه ام برای پیروزیت و کسب سهمیه المپیک بالا است. هنوز فرصت وجود دارد و اگر بازیکنی حتی از الان برای کسب سهمیه استارت بزند این شانس را دارد به عنوان رنکینگ نخست سهمیه را کسب کند. تمام کوششم را انجام خواهد داد در مراحل باقی مانده نتیجه را به نفع خود تغییر بدهم.

آسیابری در خصوص هم وزن بودن با بهمن عسگری گفت: ما هم باشگاهی و هم استانی هستیم. از اول در کنار هم در اردو بودیم و این موضوع اتفاق خوبی برای هر دوی ما است. بهمن عسگری تجربه بسیار بالایی دارد و برای من افتخار بزرگی است که با او در یک وزن هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آسیابری: از حالا می توان برای کسب سهمیه المپیک استارت زد، هم وزن بودن با بهمن عسگری افتخار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیابری: از حالا می توان برای کسب سهمیه المپیک استارت زد، هم وزن بودن با بهمن عسگری افتخار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید