امامعلی: پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان می گردد اما در پایین جدول چیزی معین نیست

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مهاجم تیم فوتبال پیکان بر این باور است که در بالای جدول پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان خواهد شد اما در پایین جدول هیچ چیز معین نیست.

امامعلی: پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان می گردد اما در پایین جدول چیزی معین نیست

فراز امامعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فروشی، در مورد تعطیلی موقت بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: زندگی بدون فوتبال واقعا سخت است ولی این شرایط در بیشتر کشورها وجود دارد و کاری هم از دست ما ساخته نیست. در این شرایط نباید ریسک کرد و فوتبال این ارزش را ندارد تا حتی جان یک نفر هم به خطر بیفتد. فعلا به صورت انفرادی تمرین می کنیم اما این بلاتکلیفی واقعا خسته نماینده است. در حال حاضر نمی دانم تکلیف بازی ها چه خواهد شد، آیا قرار است تیم قهرمان یا سقوط نماینده ها را تعیین نمایند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

وی در مورد اینکه با تعیین شدن تیم قهرمان و سقوط نماینده ها، پیکان به لیگ دسته اول سقوط خواهد نمود، گفت: اگر قرار است بازی ها نیمه کاره بماند نباید تیم ما سقوط نمایند چون رقابت در پایین جدول فشرده است و چیزی تعیین نیست. در بالای جدول پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به احتمال بسیار زیاد قهرمان می گردد ولی در پایین جدول چیزی تعیین نیست. اگر لیگ نیمه کاره بماند نباید قهرمان یا تیم های سقوط نماینده را تعیین نمایند. تیم ما این شانس را دارد که در لیگ برتر بماند.

مهاجم پیکان مطرح کرد: فکر می کنم مسئولان فوتبال ما منتظر این هستند تا ببینند در لیگ های اروپایی چه تصمیمی گرفته خواهد شد. طبیعتا فیفا هم در این زمینه دست به کار خواهد شد ولی در مجموع امیدوارم بهترین تصمیم گرفته گردد و تیم ما هم ضرر نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امامعلی: پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان می گردد اما در پایین جدول چیزی معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامعلی: پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان می گردد اما در پایین جدول چیزی معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید