منافی: باید شفاف سازی گردد که چرا کالدرون پیروانی را نمی خواهد، رفتار سرمربی پرسپولیس حرفه ای است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، رفتار سرمربی آرژانتینی فعلی این تیم حرفه ای است.

منافی: باید شفاف سازی گردد که چرا کالدرون پیروانی را نمی خواهد، رفتار سرمربی پرسپولیس حرفه ای است

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فروشی، با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در پرسپولیس و چالش هایی که میان انصاری فرد و کالدرون به وجود آمده است، گفت: ما در باشگاه و تمرینات نیستیم و به صورت دقیق نمی دانیم که چه مسائلی وجود دارد، ولی انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه باید حواسش به این حاشیه ها باشد. به هرحال او یک مدیر فوتبالی است و باید جلوی هر اتفاقی را که ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند، بگیرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر صدرنشین لیگ است، این تیم در نیم فصل دوم کار سختی دارد و در سه جام درگیر است به همین دلیل انصاری فرد باید جلوی کوچک ترین مسائل را بگیرد تا پرسپولیس آسیب نبیند. کالدرون یک مربی حرفه ای است و یک رفتار حرفه ای دارد. او نتایج خوبی گرفت و انتظار دارد که مسائل تیمش رفع گردد. باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند.

منافی در واکنش به اینکه کالدرون گفته است به جای جذب بازیکن جدید باید مطالبات بازیکنان پرداخت گردد، توضیح داد: حرف ایشان درست است و مسئولان باشگاه پرسپولیس اول باید مطالبات بازیکنان را پرداخت نمایند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و کالدرون هم احساس نموده که می تواند با همین نفرات کار را ادامه دهد. برای این مربی حفظ شرایط خوب پرسپولیس مهم است و این فاکتور مهمی است. امیدوارم که مسائل حل گردد و سرمربی پرسپولیس هم به ایران برگردد تا کارش را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا خواسته کالدرون برای کنار گذاشتن افشین پیروانی منطقی است؟، گفت: نمی توانیم در حال حاضر قضاوت روشنی درباره اختلاف کالدرون و پیروانی داشته باشیم و باید شفاف سازی گردد که چرا سرمربی پرسپولیس تمایل به همکاری با سرپرست ندارد. ما نمی دانیم چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است، ولی مدیرعامل و هیئت مدیره می دانند، اگر تعیین گردد که چرا کالدرون راضی به حضور پیروانی نیست، آن وقت می توانیم قضاوت بهتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منافی: باید شفاف سازی گردد که چرا کالدرون پیروانی را نمی خواهد، رفتار سرمربی پرسپولیس حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: باید شفاف سازی گردد که چرا کالدرون پیروانی را نمی خواهد، رفتار سرمربی پرسپولیس حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید