جیمز: شب آغاز لیگ، مثل روز اول مدرسه است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز از آغاز فصل جدید لیگ حرفه ای آمریکا، بسیار هیجان زده است.

جیمز: شب آغاز لیگ، مثل روز اول مدرسه است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز که 4 بار به عنوان بارزش ترین بازیکن لیگ حرفه ای آمریکا رسیده از آغاز فصل جدید NBA بسیار هیجان زده است.

بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ، بامداد چهارشنبه بین دو تیم همشهری کلیپرز و لیکرز در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

جیمز که 3 بار به عنوان قهرمانی NBA رسیده، سال گذشته در نخستین فصل حضورش در لیکرز به دلیل مصدومیت فقط در 55 بازی به میدان رفت و در حالی که از سال 2004 به مرحله پلی آف رسیده بود، نتوانست لیکرز را به پلی آف برساند. این تیم 6 سال است که به پلی آف صعود نکرده است.

لبران جیمز در این مورد می گوید: شب آغاز لیگ، فوق العاده و مثل روز اول مدرسه است که لباس های خود را از شب قبل آماده می کنیم.

او ادامه داد: من عاشق بازی کردن هستم. من طولانی ترین دوران تعطیلات بین دو فصل را در دوران بازی خود داشته ام و با آمادگی ذهنی و فیزیکی که دارم، اهمیتی ندارد که بازی نخست ما مقابل چه حریفی خواهد بود.

در شب نخست لیگ، لیکرز با کلیپرز و نیواورلینز پلیکانز با تورونتو رپتورز روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جیمز: شب آغاز لیگ، مثل روز اول مدرسه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز: شب آغاز لیگ، مثل روز اول مدرسه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید