حذف چونبوری مدعی؛ سپهر و تیمش صعود کردند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران: تیم الریان قطر در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا با غلبه بر تیم مدعی چونبوری تایلند به همراه نفت عراق به مرحله بعد صعود کرد.

حذف چونبوری مدعی؛ سپهر و تیمش صعود کردند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 و در دومین مسابقه روز سوم تیم های چونبوری تایلند و الریان قطر از ساعت 14:30 در سالن 25 آبان اصفهان برابر هم قرار گرفتند.

تیم الریان قطر که سپهر محمدی ملی پوش ایرانی را در دروازه خود دارد و در روز گذشته مغلوب تیم نفت عراق شده بود در برابر چونبوری قرار گرفت، از مدعیان جام بود و بازی نخست خود را در هم در برابر نفت عراق با پیروزی پشت سرگذاشته بود.

در این دیدار تیم الریان نمایشی خوب و متفاوت ارائه داد اما در خاتمه نیمه نخست 2 تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. اما بازی خوب بازیکنان الریان سبب شد که در دقیقه 24 روی ضربه دیگو کاستا به گل برسند که البته این گل بلافاصله با ضربه کریتسادا بازیکن چونبوری جبران شد.

در دقایق باقیمانده بازی تلاش 2 تیم برای کسب پیروزی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36 فلاویو گل فزونی الریان قطر را به ثمر رساند تا چونبوری مدعی در این بازی مغلوب شده و با 3 امتیازی شدن هر 3 تیم این گروه کار به احتساب تفاضل گل بکشد.

سپهرمحمدی سنگربان ایرانی الریان در این دیدار با واکنش های خوب بارها دروازه این تیم را نجات داد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در نهایت با خاتمه رقابت های این گروه تیم های نفت عراق و الریان قطر به لطف تفاضل گل بهتر به دور بعد صعود کردند و تیم مدعی چونبوری تایلند از دور مسابقات کنار رفت.

2 بازیکن ایرانی نفت عراق دیگر تیم این گروه تماشاگر ویژه این دیدار بودند ضمن اینکه تعدادی تماشاگر قطری نیز برای تشویق الریان به سالن مسابقات آمده بودند.

آ

منبع: تسنیم

به "حذف چونبوری مدعی؛ سپهر و تیمش صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف چونبوری مدعی؛ سپهر و تیمش صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید