دستور آنالیز علت سقوط کودک 8 ساله سنگنورد در اصفهان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، وزیر ورزش در گفت وگویی با پدر آرمان غیاثی کودک 8 ساله ای که به علت سقوط در هنگام سنگنوردی در کما است، از خانواده این کودک دلجویی و دستور پیگیری علت وقوع حادثه را داد.

دستور آنالیز علت سقوط کودک 8 ساله سنگنورد در اصفهان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، در پی بروز حادثه تاسف بار سقوط کودک سنگنوردی اصفهانی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با پدر آرمان غیاثی از او و خانواده اش دلجویی کرد. وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر کرد.

این کودک هشت ساله در پی سقوط هنگام مسابقات سنگنوردی در اصفهان دچار صدمه شدید شده و اکنون در کماست.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده این کودک، از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن آنالیز علت حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات انجام شده را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

هم چنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره های آموزشی، برنامه های کوه نوردی، سنگ نوردی و طبیعت گردی درخواست کرد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه های دارای مجوز، هیات های استان و شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره گیری از مربیان بازآموزی دیده و با رعایت کلیه مفاد آئین نامه ها و بخشنامه ها اقدام به اجرای برنامه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستور آنالیز علت سقوط کودک 8 ساله سنگنورد در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور آنالیز علت سقوط کودک 8 ساله سنگنورد در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید