دستگاه آکوستیک امیشن در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، دستگاه آکوستیک امیشنیک از سوی محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد.

دستگاه آکوستیک امیشن در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت فروشی، ابراهیم شریفی، مدیر مرکز رشد دانشگاه تفرش از طراحی و ساخته شدن دستگاه آکوستیک امیشن خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه تست نشرصوتی یا Acoustic Emission Testing یکی از پر کاربردترین دستگاه ها در حوزه تست غیرمخرب پیشرفته و دارای کاربرد هایی در حوزه پژوهشی به ویژه در حوزه مهندسی مکانیک است.

شریفی با بیان این که این دستگاه به سفارش شرکت پتروشیمی جم طراحی و ساخته شده است اضافه کرد: طراحی و ساخت این دستگاه حاصل تحقیقات 3 ساله یک تیم از متخصصان برجسته دانشگاهی در رشته های برق مکانیک و کامپیوتر است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه تفرش گفت: شرکت مپوا اولین و تنها تولید کننده دستگاه آکوستیک امیشن در ایران می باشد و این دستگاه به جز ایران، تنها در 3 کشور دنیا ساخته شده است.

وی شرح داد: شرکت مهندسان پایش وضعیت امیرکبیر (مپوا) مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه تفرش نیز پیروز به کسب رتبه 9 به عنوان بالاترین سطح فناوری در سامانه ارزیابی فناوران ایران (سافا) شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگاه آکوستیک امیشن در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه آکوستیک امیشن در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید