ساربان میزبان ورای آن می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، نمایشگاه نقاشی های داور یوسفی با عنوان ورای آن آدینه 22 آذر در گالری ساربان برپا می گردد.

ساربان میزبان ورای آن می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ساعت فروشی، نمایشگاه نقاشی های داور یوسفی با عنوان ورای آن آدینه 22 آذرماه در گالری ساربان افتتاح می گردد. در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی به نمایش گذاشته می گردد که در فاصله سال های 97و 98 خلق شده است.

جاوید رمضانی در استیتمنت واری آن نوشته است: اصالت را بازگشت مداوم به خود گفته اند. این بازگشت در آثار ارائه شده در این کارنما، صرفا با بازنمایی نقوش و فرم رخ نداده و ترجمان زیست هنرمندانه با سختکوشی و ادراک بودن و شدن در جهانی کنونی است. روابط شاعرانه عناصر بصری همراه هارمونی فضا های دو بعدی، یادآور نگاه هستی شناختی هنرمندان این اقلیم کهن است.

داور یوسفی متولد 1342 در خلخال است. کار هنری را از سال 68 با تحصیل رشته ی نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز شروع کرد و با مدرک کارشناسی ارشد در سال 74 از همین دانشگاه فارغ التحصیل شد. یوسفی اولین نمایشگاه انفرادی خود را سال 1373 در گالری آریا برگزار کرد و از آن موقع تا اکنون 7 نمایشگاه انفرادی در گالری برگ، گالری ممیز خانه ی هنرمندان ایران، گالری طراحان آزاد و... برگزار نموده است. او همچنین در بیش از هفتاد نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی در کشور هایی همچون کانادا، امارات متحده ی عربی، کره جنوبی، کویت، ترکیه، ایتالیا، یونان حضور داشته است. داور یوسفی علاوه بر تدریس به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد، در دانشگاه سوره و دانشگاه الزهرا نیز به تدریس پرداخته و همچنین ورکشاپ های متعددی نیز در موزه هنر های معاصر تهران و وزارت کار برگزار نموده است.

ورای آن تا دوشنبه دوم دی ماه در گالری ساربان به نشانی خیابان هویزه ی غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره ی 130 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساربان میزبان ورای آن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساربان میزبان ورای آن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید