رزمایش ولایت91 در راستای تأمین امنیت پایدار تنگه هرمز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران :سخنگوی رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 نیروی دریایی ارتش، گفت که رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 در راستای تأمین امنیت پایدار در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برگزار شده است.

رزمایش ولایت91 در راستای تأمین امنیت پایدار تنگه هرمز برگزار می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ ساعت فروشی، دریادار امیر رستگاری سخنگوی رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 نیروی دریایی ارتش، با تأکید بر تأمین امنیت تمامی کشتی های عبوری از تنگه هرمز، گفت: ما به طور منظم و مداوم روی کانال 16 به تمامی کشتی های عبوری از تنگه هرمز اعلام می کنیم که به دلیل تیراندازی هوایی و سطحی در منطقه، فاصله ایمنی از محل رزمایش را حفظ نمایند.

وی بیان کرد: رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 در راستای تأمین امنیت پایدار در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند است و ما این پیغام را به کشورهای دوست و مسلمان نیز اعلام نموده ایم.

رستگاری اضافه نمود: ما معتقدیم که ثبات و آرامش تنها با حضور و مشارکت کشورهای منطقه ایجاد می گردد.

وی بیان کرد: کانال 16، جهت ارتباطی ما با شناورهای عبوری از نزدیکی محل برگزاری رزمایش است.

کانال 16 یک سامانه ارتباطی عمومی است که تمامی شناورها با هر ملیتی می توانند پیغام های خود از جمله درخواست یاری از سایر شناورها را از این طریق ارسال و دریافت نمایند.

سخنگوی رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 در ادامه گفت: روز گذشته، تسخیر ساحل توسط تکاوران دریایی و جنگ الکترونیک (جنگال) توسط شناورهای دریایی انجام شد.

در این مرحله از رزمایش هر کشتی نیروهای مهاجم که رهگیری و در تیررس زیردریایی ها باشد، مورد هجوم و انهدام آنها قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

به "رزمایش ولایت91 در راستای تأمین امنیت پایدار تنگه هرمز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش ولایت91 در راستای تأمین امنیت پایدار تنگه هرمز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید