لامپ اشعه ایکس ایرانی در آستانه تجاری سازی

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت ایرانی با هدف فراوری دانش و فناوری های پیشرفته در زمینه بررسی عنصری، آشکار سازی پرتو و تجهیزات اکتشافی مواد معدنی و نفت بر مبنای دانش، تجربه و خلاقیت جمعی از دانشمندان، محققان، مخترعان و صنعتگران پرشور ایرانی در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) تشکیل شد ، تا با توسعه مرزهای دانش در زمینه های یاد شده و تبدیل دانش به فناوری و تجاری سازی محصولات خود بتواند سهمی در پیشرفت کشور ایفا نماید.

لامپ اشعه ایکس ایرانی در آستانه تجاری سازی

این شرکت در زمینه آشکار سازی پرتو ها فعالیت می نماید ، گاما، ایکس، آلفا، بتا، پوزیترون، پروتون، نوترون، یونهای سنگین، ماوراء بنفش، نور مرئی، مادون قرمز، لیزر و و نظایر آن از جمله پرتوهای هستند که این شرکت بر اساس آنها نسبت به ساخت ابزار و تجهیزات لازم اقدام می نماید. دستگاه ایکس آر اس که برای بررسی عناصر مورد استفاده قرار می گیرد و در معادن ، آزمایشگاه ها و شرکت های فولادی کاربرد دارد ، از جمله محصولات این شرکت است .

از جمله تولیداتی که این شرکت توان علمی خود را بر روی آن متمرکز نموده است ، لامپ اشعه ایکس است. این لامپ در انواع تجهیزات مرتبط با اشعه ایکس کاربرد دارد و قرارداد فروش آن میان منعقد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لامپ اشعه ایکس ایرانی در آستانه تجاری سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامپ اشعه ایکس ایرانی در آستانه تجاری سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید