شرکتی دانش بنیان با فروش میلیاردی در حوزه رنگ ، ستاد نانو در حمایت از تولیدکنندگان نمره خوبی می گیرد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدی و صنعتی رنگ گوهرفام گفت: ستاد نانو در حمایت از تولیدکنندگان نمره خوبی می گیرد.

شرکتی دانش بنیان با فروش میلیاردی در حوزه رنگ ، ستاد نانو در حمایت از تولیدکنندگان نمره خوبی می گیرد

به گزارش خبرنگار فناوری وبلاگ ساعت فروشی، نوبخت قره داغی مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام هنگام بازدید وبلاگ ساعت فروشی از این شرکت فراوریی گفت: در این شرکت پوشش های مناسب جهت صنایع پلاستیکی، پوشش های oem جهت صنایع خودرو، پوشش های تعمیراتی جهت صنایع خودرو، پوشش های پلاستیزول جهت صنایع خودرو، محصولات پوشش های ساختمانی، پوشش های فراوریی جهت صنایع مختلف، رزین های صنعتی، پوشش های مناسب جهت صنایع فولاد، پوشش های مناسب جهت صنایع هوایی و پوشش های ترافیکی فراوری می شوند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه های کنترل کیفی و تحقیقاتی این صنعت یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه های رنگ سازی در کشور است، اضافه کرد: این شرکت با تکیه بر دانش فنی متخصصان مجرب و کارآزموده خود و با به کار دریافت تکنولوژی نوین و جدیدترین ماشین آلات روز جهان در خط فراوری و با داشتن مجهزترین آزمایشگاه کنترل کیفی و تحقیقاتی قادر به فراوری انواع پوشش های صنعتی و تخصصی است.

نوبخت قره داغی با بیان اینکه فراوری رنگ های تخصصی احتیاجمند تجهیزات گران قیمت است، اضافه کرد: شرکت فراوریی و صنعتی گوهر فام پیش از اجرایی شدن پروسه شرکت های دانش بنیان در کشور یک شرکت دانش بنیان بوده و ما تنها تاییدیه دانش بنیان بودن را دریافت نموده ایم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام ضمن قدردانی از حمایت های ستاد نانو توضیح داد: ستاد نانو و بانک سپه دو مجموعه ای هستند که در حمایت از فراورینمایندگان نمره خوبی می گیرند.

وی با بیان اینکه در این شرکت سالانه 11 هزار تن پوشش های صنعتی فراوری می شوند، توضیح داد: این شرکت دارای تاییدیه اتحادیه اروپا برای رنگ های ساختمانی است هم چنین ما اولین شرکتی هستیم که تاییدیه IATF را برای رنگ و پوشش های خودرویی اخذ نموده ایم.

نوبخت قره داغی با بیان اینکه شرکت فراوریی و صنعتی گوهر فام تاییدیه سازمان هواپیمایی کشور برای رنگ های هواپیمایی را دریافت نموده است، اضافه کرد: همچنین ما پیروز به دریافت نانو مقیاس برای رنگ های صنعتی هواپیمایی و پلاستیزول شده ایم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام با اشاره به اینکه این شرکت در فراوری رنگ های هواپیمایی حرف برای گفتن دارد و در این راستا نیز ستاد نانو یاری بسیاری نموده است، اضافه کرد: بیشترین چالش ما در بازار شفاف کار کردن ماست، اما ما نمی توانیم به صورت غیرشفاف کار کنیم به گونه ای که در حال حاضر مالیات پرداختی خود را 4 برابر نموده ایم و این در حالی است که خدمات متفاوتی نیز نسبت به بقیه شرکت ها دریافت نمی کنیم. به هر حال فراوری سود خوبی دارد، اما مسئله این است که این سود توزیع می گردد مثلا ما 12 درصد ارزش اضافه نموده بدهیم و یا بخشی از سود شرکت را به دولت پرداخت کنیم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام با بیان اینکه صنعت رنگ به شدت به نیروی انسانی متخصص وابسته است، توضیح داد: کمتر از ده درصد از رنگ هواپیمایی مورد احتیاج کشور از شرکت فراوریی و صنعتی گوهر فام خریداری می گردد به هر حال سبد فراوریی ما کامل نیست، اما در حال تکمیل این سبد فراوریی هستیم به گونه ای که فراوری رنگ داخل هواپیما و فراوری رنگ پایه هواپیما را در دست تست داریم.

وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی، رنگ های خارجی را تا 8 برابر گرانتر از رنگ فراوری شده در شرکت گوهر فام خریداری می نمایند، اضافه کرد: ما با شرکت هواپیمایی ایران ایر رایزنی کردیم که یک فروند هواپیمای فوکر را به ما تحویل بدهند که رنگ آمیزی کنیم، ولی راضی نشدند.

نوبخت قره داغی با بیان اینکه چینی ها در هیچ رنگی جز رنگ آستر عامل چسبندگی نمی توانند با ما رقابت نمایند، چون ما رنگ را از چینی ها ارزانتر می فروشیم و این در حالی است که مواد اولیه را نیز از چین وارد می کنیم، توضیح داد: متاسفانه نقدینگی بسیار گران است و همین موضوع نفس ما را گرفته است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام با بیان اینکه میزان صادرات در شرکت فراوریی و صنعتی گوهر فام رقم بالایی نیست و از طرفی ما نمی توانیم تمام رنگ های تخصصی خود را بفروشیم و در کشور های همسایه نیز وضع به همین صورت است اضافه کرد: در این شرکت بیشتر رزین رنگ های ساختمان صادر می شوند.

وی با بیان اینکه امروز شرکت های آمریکایی و اروپایی جز کشور های برتر در فراوری رنگ هستند، اضافه کرد: ما نیز باید در صنعت رنگ پوست اندازی کنیم، چون در این صنعت خیلی کوچک هستیم به گونه ای که امروز حتی تعدادی شرکت های رنگ سازی ترکیه در رنکینگ جهانی قرار دارند، ولی ما نتوانستیم به چنین موقعیتی دست یابیم.

نوبخت قره داغی با بیان اینکه ما توانسته ایم استاندارد های بوئینگ، فکور و هواپیما های نظامی را کسب کنیم ودر حال حاضر نیز با تمام شرکت های هواپیمایی کار می کنیم به گونه ای که به 30 شرکت هواپیمایی رنگ می فروشیم، اضافه کرد: البته میزان رنگی که این شرکت ها از ما خریداری می نمایند کم است مثلا ایران ایر تور 200 کیلوگرم رنگ از ما خریده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوریی و صنعتی رنگ گوهر فام با بیان اینکه این شرکت سال گذشته به عنوان شرکت برتر کشور معرفی شده است، توضیح داد: رنگ خودرو در صنعت خودروسازی کشور فوق العاده است.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس های اسکانیا با رنگ فراوری شده در شرکت گوهر فام رنگ آمیزی شده اند و ما نیز در رنگ خودرو فوق العاده هستیم اضافه کرد: فروش شرکت 160 میلیارد تومان است و امیدواریم سال جاری از 200 میلیارد تومان عبور کنیم. در حال حاضر 180 نفر در شرکت گوهر فام مشغول به کار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرکتی دانش بنیان با فروش میلیاردی در حوزه رنگ ، ستاد نانو در حمایت از تولیدکنندگان نمره خوبی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتی دانش بنیان با فروش میلیاردی در حوزه رنگ ، ستاد نانو در حمایت از تولیدکنندگان نمره خوبی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید