مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج از برگزاری مسابقات منطقه 7 کشوری در رشته های فوتسال و والیبال از 13 تا 22 آبان ماه در این دانشگاه خبر داد.

مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود

گشتاسپ، آذر پیرا مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت فروشی، با اشاره به تجهیزات و سالن های ورزشی دانشگاه گفت: در حال حاضر یک سالن ورزشی استاندارد در اختیار دانشجویان واقع شده است.

آذر پیرا در ادامه شرح داد: مجتمع ورزشی و فرهنگی چند منظور در حال احداث است سال قبل استخر شنا، با تجهیزات کامل افتتاح شد که در حال بهربردای است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج اعلام نمود: چند مجتمع ورزشی در حال احداث است که به خاطر مسائل مالی دانشگاه فعلا به بهربرداری نرسیده است، اما در تلاش هستیم که هرچه زودتر به بهربرداری برسانیم.

وی با اشاره به احداث زمین چمن در دانشگاه گفت: زمین چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج امسال افتتاح شد که مورد استفاده چند باشگاه قرار گرفته است.

آذر پیرا با اشاره به سالن ورزشی خانم ها گفت: سالن ورباز برای خوابگاه های ملکی دانشگاه مختص خانم ها در حال احداث است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج با اشاره برگزاری مسابقات در هفته تربیت بدنی گفت: به مناسبت این هفته مسابقات دارت ، طناب زنی ، ضربه پنالتی ویژه خانم ها و آقایان برگزار گشت و همچنین در طول سال مسابقات المپیاد ورزشی اردو های کوه نوردی برپا می شود.

وی در ادامه یادآور شد: دانشگاه یاسوج میزبان مسابقات منطقه 7 کشوری در رشته های فوتسال و والیبال خواهد بود این مسابقات از 13 آبان 22 برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج در ادامه تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی دانشجویان در رشته ها فوتسال تکواندو کشتی انفرادی اعزام داشته ایم و توانسته اند در این مسابقات مقام کسب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات منطقه 7 کشوری آبان ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید