نارضایتی 42 درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از یاهونیوز، آنالیز که در این زمینه توسط شرکت مایکروسافت در 25 کشور دنیا اجرا شده حاکیست 42 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله از محتوای مطالبی که والدینشان در اینترنت در خصوص آنها به اشتراک می گذارند، راضی نیستند. تنها 17 درصد از این افراد این مساله را موضوعی کوچک و کم اهمیت دانسته اند و 11 درصد مشکل یادشده را خیلی بزرگ و 14 درصد متوسط توصیف نموده اند.

نارضایتی 42 درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین

این تحقیق با مشارکت 12520 نوجوان 13 تا 17 ساله و بزرگسال 18 تا 74 ساله اجرا شده و نشان می دهد حضور کنترل نشده نوجوانان در فضای مجازی چهار خطر کلی را برای آنها در حوزه های رفتاری، جنسی، حسن شهرت و شخصی به وجود می آورد.

66 درصد نوجوانان پاسخ دهنده گفته اند که حداقل یک بار قربانی خطرات موجود در فضای مجازی شده اند و دقیقا همین میزان از نوجوانان اظهار داشته اند که بیم دارند تجربه های منفی در فضای آنلاین باز هم برای آنها رخ دهد.

گفتنی است که این آنالیز در کشورهای آرژانتین، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، فرانسه،آلمان، مجارستان، هند،اندونزی، ایرلند، ایتالیا، هلند، مالزی، مکزیک، پرو، لهستان، روسیه، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه، انگلیس، آمریکا و ویتنام اجرا شده است.

از میان پرسش شوندگان نوجوان 80 درصد والدین را الگوی فعالیت مناسب در فضای آنلاین معرفی نموده اند و معلمان با 49 درصد، سایر بزرگسالان، قهرمانان ورزشی و سلبریتی ها با 22، 17 و 15 درصد، در رتبه های بعدی بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نارضایتی 42 درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی 42 درصد نوجوانان جهان از مطالب آنلاین والدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید