پیشکسوت استقلال: لیگ سال جاری باید تعطیل گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر می گویم لیگ سال جاری تعطیل گردد فقط به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم است، وگرنه هر تیمی که زحمت کشیده باید به حقش برسد.

پیشکسوت استقلال: لیگ سال جاری باید تعطیل گردد

به گزار وبلاگ ساعت فروشی به نقل از فارس بهتاش فریبا ، در خصوص اینکه با تعطیلی مسابقات لیگ برترفوتبال ایران بعضی باشگاه ها مدعی هستند دچار بلاتکلیفی شده اند، گفت: پیشنهاد من این است که لیگ سال جاری تعطیل گردد. متأسفانه این ویروس تنها خودش را پیدا نموده و این روزها آنقدر در فضای مجازی مطالب مختلفی در خصوص این ویروس پخش شده که هیچ کس نمی داند چه سرنوشتی در انتظارش است. من امیدوار هستم با گرم شدن هوا این ویروس از مملکت ما برود و همه چیز به روال عادی بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که چه استدلالی برای تعطیلی لیگ سال جاری دارد، گفت: از صحبتم سوءبرداشت نگردد. خیلی از تیم ها زحمت کشیده و امتیاز جمع نموده اند و حتی الان ممکن است پرسپولیسی ها از حرف من ناراحت شوند. اگر می گویم لیگ سال جاری تعطیل گردد فقط به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم است، وگرنه هر تیمی که زحمت کشیده باید به حقش برسد. برایم اهمیت ندارد کدام تیم در جدول چه شرایطی دارد. اگر استقلال هم اگر صدرنشین بود من می گفتم به خاطر سلامتی مردم لیگ باید تعطیل گردد.

فریبا اعلام نمود: معمولا کشور ما از اواخر برج 3 روبه گرمی می رود و با این شرایط نمی گردد لیگ را تا خرداد ماه به عقب بیندازیم، وگرنه بعید است تا 14 فروردین هوا گرم گردد. به هر حال تیم ها قبل از شروع مسابقات تمرین می نمایند و اگر قرار باشد مسابقات دوباره لغو گردد یا عقب بیفتد، آنها زیان می بینند. شما بهتر می دانید وقتی تیم ها به شهرستان ها می فرایند طرفداران آنها مقابل هتل ها تجمع می نمایند و همین موضوع ممکن است باعث انتقال ویروس گردد. از سوی دیگر فصل بعد نیز باید از مرداد ماه یا نهایتا شهریور شروع گردد و اگر قرار باشد مسابقات این فصل و بازی های لیگ قهرمانان آسیا مرتب به تعویق بیفتد، همه دچار مشکل خواهند شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال و مسئولانش اعلام کردند مسابقات از 14 فروردین دوباره از سر گرفته می گردد، گفت: اگر شرایط 14 فروردین مثل الان بود آن وقت چه کار باید کرد. تصور من این است که تا آن موقع شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد و من فکر می کنم اگر مسابقات را تعطیل نمایند بهتر خواهد بود.

فریبا در خصوص اینکه حضور فتح الله زاده در استقلال را چطور ارزیابی می نماید، اضافه نمود: من با او صحبت کردم و قرار شد فتح الله زاده با دسته چکش به استقلال بیاید. کار بسیار سخت است و فکر می کنم بدهی ها ادامه دار باشد. در همین شروع کار اگر اشتباه نکنم حدود 8-7 میلیارد تومان فقط باید به خارجی ها پرداخت کرد. بازیکنان تیم هم پول می خواهند و کار خیلی سخت است. تصورم این است که فتح الله زاده از بقیه افرادی که کاندیدای مدیریت در استقلال بودند توانمندتر است.

وی توضیح داد: امیدواریم او رفته رفته شرایط تیم استقلال را جمع و جور کند و از آن سو فدراسیون هم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بابت مالیات هایشان یاری کند. بیشتر بدهی این دو باشگاه روی مالیات است و اگر فدراسیون و اداره مالیات در این زمینه دست به کار شوند مسائل حل خواهد شد. از طرف دیگر خود فدراسیون فوتبال هم سختگیری کند که هر سال این باشگاه ها 20 درصد بدهی های خود را بپردازند که در این صورت 3-2 ساله بدهی هر دو باشگاه جمع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشکسوت استقلال: لیگ سال جاری باید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت استقلال: لیگ سال جاری باید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید