7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه کل جمعیت استان 4 درصد جمعیت کشور است، متاسفانه 7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان است و از مهر سال گذشته تا مهر سال جاری یک هزار و 121 کشته در محورهای مواصلاتی استان داشته ایم، این در حالی است که 7 درصد فراوری ناخالص ملی، در تصادفات به هدر می رود.

7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز 16 مهرماه در شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه تعامل گرایی یکی از ویژگی های پلیس هوشمند است، از وجود امنیت در استان و نقش محوری مردم سخن به میان آورد و اعلام کرد: پلیس یک سازمان تعامل گراست و اعتقادی به این قضیه نگاه می نماید.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه برای برقراری نظم و امنیت به تعامل با مردم احتیاج داریم و این تعامل با پلیس و نظم و امنیت مکمل یکدیگر هستند، بیان کرد: هر سازمان و نهادی برای انجام وظایف و ماموریت های خود به نظم و امنیت احتیاج دارد و اگر این پیوست امنیتی را در ابتدای کار مد نظر قرار دهیم، کارها اثر گذار خواهد بود.

وی عامل انسانی را مهمترین عامل تصادفات دانست و مطرح کرد: جاده و خودرو باید به میزانی امن باشد تا اگر تصادفی رخ داد منجر به فوت سرنشینان نشود.

سردار ناظری اظهار کرد: با توجه به اینکه کل جمعیت استان 4 درصد جمعیت کشور است، متاسفانه 7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان است و از مهر سال گذشته تا مهر سال جاری یک هزار و 121 کشته در محورهای مواصلاتی استان داشته ایم، این در حالی است که 7 درصد فراوری ناخالص ملی، در تصادفات به هدر می رود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید برآنکه علی رغم سرقت ها و جرایم، احساس آرامش و امنیت در جامعه بالا است، توضیح داد: در حوزه سرقت ها جلسات خوبی داشتیم اما همه برای کاهش سرقت ها باید یاری نمایند و مجهز کردن سامانه ردیاب یکی از راهکارهای پیشنهادی برای کاهش سرقت های خودرو است.

وی با بیان این مطلب که در فضای مجازی شاهد بداخلاقی هایی هستیم و باید بتوانیم فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در جامعه ترویج دهیم گفت: این بداخلاقی ها احساس ناامنی را به جامعه القاء می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 درصد کشته های تصادفات کشور متعلق به استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید