آزادسازی 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران: فرماندار شهرستان کرج گفت: به دنبال اقدام افراد سودجو مبنی بر سندسازی و فروش اراضی دولتی به غیر و ساخت ویلای مسکونی در آنها، با اعمال قانون نسبت به تخریب آنها و آزادسازی حدود 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز اقدام شد.

آزادسازی 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز

محمدتقی ایرانی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ساعت فروشی در کرج اظهار کرد: عرصه منابع طبیعی و محیط زیست جزو خط قرمزهای دولت تدبیر و امید است و با هر کس در هر مقامی که بخواهد علیه منافع مردم و آسیب رساندن به طبیعت بکر قدمی بردارد به شدت برخورد می کنیم.

ایرانی گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی منابع طبیعی یکی از مسائل شایع در بخش آسارا و جاده چالوس است که متاسفانه مسئولان را به زحمت می اندازد و زنگ خطر تصرف اراضی دولتی را به در می آورد که خوشبختانه این بار نیز نقشه متخلفین نقش بر آب شد.

وی از تخریب هشت بنای غیرمجاز در روستای نمرک در حاشیه جاده کرج - چالوس اطلاع داد و اضافه کرد: با آزادسازی این اراضی دست سودجویان ازبخشی از عرصه های طبیعی استان البرزکوتاه شد.

فرماندار کرج گفت: این اقدام هشداری برای کسانی است که به اراضی منابع طبیعی چشم طمع دارند.

عملیات تخریب بناهای غیرمجاز در این محدوده با حضور نماینده فرماندار کرج، ماموران انتظامی و مراجع قضایی و با ماشین آلات سنگین انجام شد.

ب

منبع: تسنیم

به "آزادسازی 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی 12 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید