تلویزیون هوشمندی که هر تصویری را فوق دقیق می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سامسونگ از رونمایی از یک تلویزیون فوق دقیق در نمایشگاه سی ای اس 2020 خبر داده که با استفاده از هوش مصنوعی خود می تواند کیفیت هر منبع تصویری را ارتقاء دهد.

تلویزیون هوشمندی که هر تصویری را فوق دقیق می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت فروشی به نقل از انگجت، تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه بعضی اطلاعات در خصوص آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع آگاه می گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می نماید، زیرا می تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

این تلویزیون لبه های بسیار باریکی دارد و می توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون اطلاع داد که می تواند کیفیت تصاویر دریافتی به وسیله آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه ای برای کنترل دیگر سخت افزارها به وسیله بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی شوند. این تلویزیون به وسیله قابلیت Tap View به سادگی به گوشی های هوشمند متصل می گردد و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تلویزیون هوشمندی که هر تصویری را فوق دقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون هوشمندی که هر تصویری را فوق دقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید