تمام معابر و اماکن مهم قم ضدعفونی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد: در قالب رزمایش علی بن ابی طالب(ع) با استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مسلح طی یک روز تمام معابر و اماکن مهم شهر قم از جمله بیمارستان ها ضدعفونی خواهد شد.

تمام معابر و اماکن مهم قم ضدعفونی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعت فروشی، علی ابرازه، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در قالب رزمایش علی بن ابیطالب (ع) با استفاده مطلوب از ظرفیت نیرو های مسلح طی یک روز تمام معابر و اماکن مهم شهر قم از جمله بیمارستان ها ضدعفونی خواهد شد.

ابرازه در حاشیه آغازگندزدایی شهر قم طی گفت وگویی اظهار کرد: این رزمایش در راستای مقابله با شیوع کرونا دنبال می گردد چرا که افزایش تخت و بیمارستان به هر میزانی بدون پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا هیچ کاربردی نخواهد داشت.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه موضوع این رزمایش همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف است، توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی قم مکان هایی که برای ضدعفونی شدن در اولویت هستند را معین نموده و امروز ماشین های گندزدا در این مکان ها فعالیت خواهند کرد.

وی عنوان نمود: در قالب این رزمایش با استفاده مطلوب از ظرفیت نیرو های مسلح طی یک روز تمام معابر و اماکن مهم شهر قم از جمله بیمارستان ها ضدعفونی خواهد شد.

ابرازه با اشاره به اینکه فرایند بستری در بیمارستان های قم به دلیل مسائل تنفسی همچنان صعودی است، گفت: از روز سه شنبه تا الان در بیمارستان شهید بهشتی نیز بیمار پذیرش می گردد.

وی با بیان اینکه 830 نفر هم اکنون در بیمارستان های قم بستری هستند، اظهار کرد: 900 نفر نیز از 30 بهمن تا به امروز مرخص شدند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: آزمایش بیش از 200 نفر در قم تا به امروز به کرونا مثبت تأیید شده است و امیدواریم با پیشگیری بهداشت فردی و کاهش تردد ها شاهد کاهش فرایند صعودی در مراکز درمانی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمام معابر و اماکن مهم قم ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام معابر و اماکن مهم قم ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید