جمشیدی، بخشی، شاکری و بابالو نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، در ادامه این دوره از مسابقات که در کانادا جریان دارد تکواندوکاران اوزان 59- و 63- کیلوگرم گروه وزنی پسران و اوزان 52- و 55- کیلوگرم گروه وزنی دختران در روز سوم این رقابتها که از ساعت 20/30 امروز آدینه به وقت تهران شروع می گردد مبارزات خود را شروع می نمایند.

جمشیدی، بخشی، شاکری و بابالو نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات

در وزن 52- کیلوگرم دختران مبینا شاکری از تیم کشورمان دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده استرالیا و کرواسی می رود. مبینا بابالو هم در وزن 55- کیلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست باید با برنده ایتالیا و لاتویا پیکار کند.

اما در بخش پسران و در وزن 59- کیلوگرم محمد رضا جمشیدی در اولین دیدار باید با مارکوس واسلیوس از لیتوانی مبارزه کند و در صورت فزونی به دیدار برنده مبارزه اسلوونی و هنگ کنگ می رود. امیرمحمد بخشی هم در وزن 63- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم به مصاف برنده لیتوانی و کوزو می رود.

برای تیم کشورمان تا کنون مبینا نژاد یک مدال طلا، ابراهیم صفری یک مدال نقره و علی باصری یک نشان برنز کسب نموده اند. سیده کوثر حسینی، امیرولی پور، حمیدرضا هادیان،ستاره چابکی و فاطمه جعفری هم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا روز چهارشنبه با حضور 800 تکواندوکار از 102 کشور دنیا در کانادا شروع و تا روز یکشنبه 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جمشیدی، بخشی، شاکری و بابالو نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی، بخشی، شاکری و بابالو نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید