شاندونگ لیونگ و اف سی سئول به یک چهارم نهایی صعود کردند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، نماینده کشورهای چین و کره جنوبی با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

شاندونگ لیونگ و اف سی سئول به یک چهارم نهایی صعود کردند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، روز دوم مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) پیگیری شد که در سرانجام دو ملاقات برگزار شده از منطقه شرق آسیا شاندونگ لیونگ چین و اف سی سئول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

سیدنی اف سی که در ملاقات دور رفت مقابل شاندونگ لیونگ به تساوی یک بر یک خارج از خانه رسیده بود و امید زیادی برای صعود داشت، با تساوی 2 بر 2 در خانه از این مسابقات حذف شد تا نماینده چین به مرحله بعدی برود.

در دیگر ملاقات این مرحله اف سی سئول کره جنوبی در حالی از اوراوا رد ژاپن میزبانی می کرد که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود. نتیجه این بازی در 90 دقیقه قانونی با یک گل به سود نماینده کره جنوبی به سرانجام رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده گردد. در وقت های اضافه اف سی سئول که پیروز شد یک گل دیگر به ثمر برساند، اما اوراوا در ادامه دو گل به ثمر رساند تا این بازی 2 بر 2 مساوی گردد. در حالی که بازی با همین نتیجه و صعود اوراوا رد رو به سرانجام بود، نماینده کره جنوبی یک گل دیگر زد تا این ملاقات در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3 بر 3 شده و به ضربات پنالتی کشیده گردد.

در ضربات پنالتی این تیم اف سی سئول بود که پیروز شد با نتیجه 7 بر 6 به رجحان برسد و و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد.

منبع: تسنیم

به "شاندونگ لیونگ و اف سی سئول به یک چهارم نهایی صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاندونگ لیونگ و اف سی سئول به یک چهارم نهایی صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید