کره جنوبی و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، کره جنوبی و هلند با شکست حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر 17 سال برزیل صعود کردند.

کره جنوبی و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زیر 17 سال برزیل سه شنبه شب آغاز شد. در نخستین دیدار کره جنوبی به مصاف آنگولا رفت و با پیروزی یک بر صفر حضورش را در مرحله بعد قطعی کرد. چوی مینسئو در دقیقه 33 تک گل این بازی را به ثمر رساند. تیم آسیایی برای سومین بار در تاریخ در میان هشت تیم برتر جام نهاده شد. پیش از این در سال های 1987 و 2009 به این مرحله راه یافته بود.

پس از این دیدار هلند برابر نیجریه نهاده شد و با یک پیروزی قاطع به دور بعد صعود کرد. نارنجی پوشان که این رقابت ها را ناامید کننده آغاز نموده بودند و تا آخرین روز مرحله گروهی در آستانه حذف بودند 3 بر یک تیم قدرتمند نیجریه را شکست دادند. قهرمان اروپا اکنون باید منتظر دیدار آرژانتین و پاراگوئه باشد تا حریف خود را در مرحله یک چهارم نهایی بشناسد.

در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی امشب (چهارشنبه) ژاپن به مصاف مکزیک می رود و اسپانیا برابر سنگال قرار می گیرد. همچنین بامداد پنجشنبه برزیل میزبان شیلی خواهد بود و فرانسه برابر استرالیا قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کره جنوبی و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید