طولانی ترین پله برقی وسط منطقه گردشگری زیبا

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، طولانی ترین پله برقی دنیا را چینی ها افتتاح کردند این پله برقی طولانی جاذبه گردشگری بی نظیری دارد و در منطقه زیبایی ساخته شده است.

طولانی ترین پله برقی وسط منطقه گردشگری زیبا

طولانی ترین پله برقی دنیا در چین راه اندازی شد

چین در سالهایی که گذشت پیشرفت هایی در زمینه های مختلف مانند صنعت و توریسم داشته است و در بیشتر اوقات شنیده ایم که بلندترین،اولین،بزرگترین ها اختصاص به چشم بادامی ها دارند.به تازگی اطلاع یافتیم که این مغز های متفکر از طولانی ترین پله برقی دنیا در کشورشان رونمایی نموده اند که بدون تردید میتواند نقش بسیاری در جذب توریست داشته باشد.

مهندسان چینی توانستند طولانی ترین پله برقی دنیا را طراحی و راه اندازی نمایند. بزرگترین تلسکوپ رادیویی دنیا، بلندترین پل دنیا و اینک طولانی ترین پله برقی دنیا در گراند کانیون در استان هوبیی مرکز چین افتتاح شده است.

طول این پله برقی 688 متر است که توریستان از آن استفاده می نمایند.

منطقه Enshi در گراند کانیون منطقه توریستی ویژه است که سوارشدن بر پله برقی برای لذت بردن از مناظر بسیار دیدنی اطراف را ممکن می نماید.

پله برقی طولانی و توریستی چین

پله برقی 688 متری

این پله برقی توانایی حمل 7300 مسافر در ساعت را دارد و قادر است سالانه 300 هزار نفر را عبور دهد.

طولانی ترین پله برقی دنیا در منطقه خوش منظره و زیبای Qixingzhai بوده و حرکت Σ شکل در امتداد کوهستان دارد. این پله برقی از مواد سازگار با محیط زیست از جمله چوب و سقف کاشی ساخته شده است.

منبع: نمناک

به "طولانی ترین پله برقی وسط منطقه گردشگری زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین پله برقی وسط منطقه گردشگری زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید