ظرفیت های مالی استان بوشهر محدود به صنایع انرژی نیست

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در آئین اختتامیه همایش مدیران شبکه های رادیویی استان های کشور در بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف است که بسیاری از این ظرفیت ها ملی است.

ظرفیت های مالی استان بوشهر محدود به صنایع انرژی نیست

وی با اشاره به فراوری بیش از 60 درصد گاز کشور در پارس جنوبی، بیان نمود: با توسعه فازها و تکمیل پروژه های در دست اجرا در این منطقه، سهم پارس جنوبی از فراوری گاز کشور به بیش از 75 درصد خواهد رسید.

استاندار بوشهر از نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان یکی دیگر از افتخارات استان بوشهر نام برد و اضافه نمود: بخش عمده نفت خام کشور نیز به وسیله جزیره خارگ در استان بوشهر به خارج از کشور صادر می گردد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مالی استان بوشهر محدود به صنایع انرژی نیست، اضافه نمود: استان بوشهر در نیمی از سال دارای آب و هوای بسیار خوبی برای صنعت گردشگری است و کوشش داریم که گردشگری در این استان به خوبی توسعه یابد.

سالاری از توسعه زیرساخت های گردشگری در استان اطلاع داد و گفت: استان بوشهر بیش از 900 کیلومتر ساحل دارد و این سواحل یکی از ظرفیت های مهم برای گردشگری استان محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه های فرهنگ و هنر و شعر و ادب نیز دارای صندلی خوبی در کشور است و فرهنگ این دیار دارای بزرگان بسیار زیادی در زمان های مختلف بوده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر شهیدان بزرگی همچون رئیس علی دلواری و نادر مهدوی را تقدیم نموده است، اضافه نمود: مردم استان بوشهر از دیرباز حافظان بزرگ و مرزدارانی غیور برای این آب و خاک بوده اند.

وی با اشاره به دستگیری 10 نفر از نظامیان امریکایی توسط نیروی دریایی سپاه در آب های سرزمینی ایران، اضافه نمود: دستگیری این افراد بیانگر اقتدار نیروهای نظامی ایران اسلامی است.

سالاری با اشاره به برخوردهای انجام شده با نظامیان امریکایی توسط ایران، بیان نمود: آزادسازی تفنگ داران آمریکایی نشانه تدبیر همراه با عقلانیت و گذشت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ظرفیت های مالی استان بوشهر محدود به صنایع انرژی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های مالی استان بوشهر محدود به صنایع انرژی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید