علی نژاد: گزینه ای مد نظر وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی توضیحاتی را بیان نمود.

علی نژاد: گزینه ای مد نظر وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست

به گزارش ، گفته می شد وزارت ورزش و جوانان از کاندیدای خاصی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی حمایت و اعضای مجمع فدراسیون را به رای دادن به این گزینه می کند، اما علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را تکذیب کرد.

علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تکذیب این مطلب اظهار کرد: هیچ گزینه ای مد نظر ما برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست. هر شخصی که خودش را منتسب به وزارت معرفی کند دروغ می گوید و روسای هیئت ها و اعضای مجمع به این حرف ها استناد نکنند.

او بیان نمود: وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دوومیدانی بی طرف است و به آرای مجمع فدراسیون در انتخاب رئیس جدید دوومیدانی احترام می گذارد. رعایت بی طرفی و عدالت در انتخابات فدراسیون های ورزشی جزو سیاست های وزارت ورزش و جوانان است. به اصول خود در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم پایبند هستیم.

محمدشروین اسبقیان، محمدرضا آشتیانی، کامبیز بابایی، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، مصطفی زرین افضل، روح الله عسگری، سید علی فرشاد سپهر، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب الدعوه، پژمان معتمدی و احسان مهاجرشجاعی کاندیدا های ریاست فدراسیون دوومیدانی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "علی نژاد: گزینه ای مد نظر وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: گزینه ای مد نظر وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید