فوت یک نفر در انفجار کارگاه فراوری اسپری پاک کننده لاستیک خودرو

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک نفر در اثر انفجار در یک کارگاه فراوری اسپری پاک کننده لاستیک خودرو اطلاع داد.

فوت یک نفر در انفجار کارگاه فراوری اسپری پاک کننده لاستیک خودرو

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در ساعت 11:56 ظهر امروز حادثه انفجار در یک کارگاه فراوریی در جاده خاوران، محله قاسم آباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: محل حادثه کارگاهی به وسعت 80 مترمربع و در زیرزمین بود که روی آن یک باب مغازه وجود داشت.

ملکی اعلام کرد: در این کارگاه اسپری پاک نماینده لاستیک و داشبورد خودرو فراوری می شد که یکباره در آن انفجار رخ داد و منجر به آتش سوزی شد.

وی اضافه نمود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو نفر در کارگاه حضور دارند که آتش نشان ها در همان لحظات اولیه توانستند یک نفر را از کارگاه خارج نمایند.

مصدومیت دو نفر درپی انفجار یک مجمتع تجاری در میدان پونک

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان ها همزمان با خاموش کردن آتش کار جستجو را برای پیدا کردن یک کارگر دیگر ادامه دادند و توانستند کارگر دوم را هم پیدا نمایند که تعیین شد این کارگر به علت شدت انفجار جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: نیرو های آتش نشانی به سرعت آتش را خاموش کردند.

وی اضافه نمود: تعداد زیادی سیلندر گاز مایع در این کارگاه وجود داشت که آتش نشان ها در حال خارج کردن این سیلندر ها از داخل کارگاه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فوت یک نفر در انفجار کارگاه فراوری اسپری پاک کننده لاستیک خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک نفر در انفجار کارگاه فراوری اسپری پاک کننده لاستیک خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید