قدر این فرصت طلایی را به خوبی می دانم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، بهمن عسگری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران بعد از رسیدن به رنکینگ اول کاراته دنیا گفت: این نتیجه حاصل کوشش جمعی کادر فنی و حمایت های فدراسیون کاراته، تربیت بدنی و هیأت کاراته استان قزوین است. بدون شک رسیدن به این صندلی نمی توانست یک شبه اتفاق بیفتد و باید از همه کسانی که در این مدت حامی من بودند تشکر و قدردانی کنم.

قدر این فرصت طلایی را به خوبی می دانم

وی اضافه نمود: رسیدن به رنکینگ یک دنیا اولویت اصلی من بود و قدم به قدم با حضور در مسابقات مختلف و کسب مدال و امتیازات با ارزش بالا آمدم تا امروز سایت فدراسیون دنیای جدیدترین رده بندی اوزان مختلف را منتشر کرد که در کنار صعود خوب کاراته کاهای کشورمان، من نیز به صدر رده بندی رسیدم.

قهرمان سال 2018 کاراته دنیا ادامه داد: رسیدن به رتبه یک دنیا تازه آغاز کار من است، این یک فرصت طلایی برای من است تا با انگیزه بیشتر تمرین نموده و همین روند خود را ادامه دهم. باید در مسابقات پیش رو کوشش خود را دو چندان نموده و با حفظ این صندلی بدون دغدغه سهمیه المپیک را کسب نموده و پس از آن برای ایستادن روی سکوی نخست بازی های المپیک کوشش کنم.

عسگری با بیان اینکه همه قهرمانان شایسته کشورمان لایق رسیدن به رتبه یک و مدال المپیک هستند گفت، در چند سال اخیر با یاری کادر فنی و دکتر حجتی که به عنوان روانشناس در کنار من بود، پیروز شدم تمرکز بیشتری روی تمرین و مسابقات داشته باشم. به لحاظ ذهنی آماده حضور در میدانی بزرگ شده و با نتایج خوب به این نقطه فعلی رسیدم.

وی در خصوص مسابقات کانادا هم گفت: این رقابتها مسائل زیادی داشت، نه تنها ما که خیلی از کاراته کاهای حاضر در این رقابتها را آزار داد. در مبارزه من و یا سجاد گنج زاده چند امتیاز قطعی نادیده گرفته شد. ولی ما به عنوان یک کاراته حرفه ای نباید این نتایج را با طرح این دست مسائل توجیه کنیم. واقعیت این است که فرصت کسب مدال و امتیاز از این رقابتها را از دست دادم.

عضو تیم ملی کاراته در انتها گفت: باید از کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که با اعتماد به بنده فرصت حضور در ترکیب کومیته انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند را برای من فراهم کرد. سالهای قبل در مسابقات قهرمانی آسیا مشکل چندانی نداشتیم، ولی اکنون با المپیکی شدن کاراته، هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت و کار سخت و سخت است. به امید خدا نه تنها من که همه نفرات برای کسب بهترین نتیجه راهی تاشکند خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قدر این فرصت طلایی را به خوبی می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدر این فرصت طلایی را به خوبی می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید