مسائل استقلال تمامی ندارد، از استعفای استراماچونی بی خبرم

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، روز دوم از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در استادیوم آزادی پیگیری شد که این دیدار با فزونی 5 بر صفر شاگردان استراماچونی به خاتمه رسید.

مسائل استقلال تمامی ندارد، از استعفای استراماچونی بی خبرم

محمد دانشگر(10)، شیخ دیاباته(21)، مهدی قائدی(26)، وریا غفوری(31) و میلیچ(72) برای استقلال گل زدند.

روزبه چشمی پس از این دیدار گفت: من از استعفای استراماچونی بی خبر هستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که او استعفا داده است. متأسفانه مسائل استقلال همچنان باقی مانده و این اتفاق بدی برای ما خواهد بود.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پولی از باشگاه دریافت نموده اید یا خیر؟ گفت: بعضی از بازیکنان 3 تا 4 درصد دریافتی داشتند که این بسیار زشت است که بخواهم در این خصوص حرفی بزنم.

چشمی توضیح داد: مدیران باشگاه باید کوشش بیشتری نمایند. حالا که استقلال در شرایط خوبی قرار گرفته، حیف است که این مسائل باعث توقف آبی پوشان گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است این فصل به شما پول داده اند اما شما آن را به جای طلب فصل گذشته گذاشته اید؟ گفت: چه کسی این موضوع را مطرح نموده!؟ من نمی دانم چرا مسئولان استقلال ما را با کشورهای صاحب فوتبال مقایسه می نماید، مگر می گردد چنین کاری کرد!؟

مدافع تیم استقلال اعلام نمود: امیدواریم مسائل استقلال هر چه زودتر رفع گردد. شرایط خوب نیست و شاید به همین دلایل است که استراماچونی تصمیم به قطع همکاری گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسائل استقلال تمامی ندارد، از استعفای استراماچونی بی خبرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل استقلال تمامی ندارد، از استعفای استراماچونی بی خبرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید