پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در دو شهر

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، ماموران نیروی انتظامی 50 واحد صنفی متخلف را در شهرستان های نکا و گلوگاه پلمب کردند.

پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در دو شهر

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

او اضافه نمود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی به صورت روزانه از واحد های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عنایتی از پلمب 22 واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار ها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 70 واحد صنفی پلمب و به بیش از 200 واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او اضافه نمود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحد های این شهرستان بازدید می کنند.

سرهنگ زارع از پلمب 28 واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار ها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به 65 واحد صنفی اخطار و بیش از 140 واحد صنفی دیگر تذکر داده شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در دو شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در دو شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید