پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: شرکت اپل 80 تا 85 میلیون آیفون 5G به فروش می رساند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، تحلیلگر معتبر و چینی اپل ، مینگ چی کو یادداشتی را منتشر نموده است که در آن پیش بینی می نماید اپل چهار مدل آیفون 5G را آماده نموده و قرار است تعداد بسیاری از این آیفونها را بفروشد.

پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: شرکت اپل 80 تا 85 میلیون آیفون 5G به فروش می رساند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش از این حدس هایی وجود داشت مبنی بر این که شرکت اپل ابتدا مدل های زیر 6 گیگاهرتز را راه اندازی می نماید و تلفن های mmWave را برای اوایل سال 2021 به تعویق می اندازد.

اما کو این ادعاها را رد کرد و گفت که این دو نسخه همزمان در سپتامبر سال جاری راه اندازی می شوند. پنج بازار ، ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس ، ژاپن و کره تلفن هایی دریافت می نمایند که از هر دو مدل 6 گیگاهرتزی و mmWave 5G پشتیبانی می نمایند. البتهه حدس زده می گردد که بعضی از شرکت های مخابراتی تلفن هایی دریافت می نمایند که تنها از زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می نمایند ، (البته این استاندارد از mmWave آهسته تر است ، اما دارای پوشش بسیار بهتری است). همچنین به نظر می رسد که آیفون های رده پایین فاقد گزینه mmWave هستند.

کو می گوید ، کشورهایی که پوشش اندکی برای 5G دارند، تلفنهایی ضعیف تر دریافت می نمایند تا در هزینه های فراوری صرفه جویی شوند. این امر حاکی از عدم وجود سخت افزار است ، بنابراین در این تلفنها نمی توان 5G را به وسیله ضامن نرم افزار ساده فعال کرد.

پیش بینی های کو حکایت از آن دارد که اپل بین 80 تا 85 میلیون آیفون به فروش می رساند. این مطابق با پیش بینی های اولیه برای خانواده آیفون 11 است، اگرچه پایین تر از پیش بینی 100 میلیون دستگاه در نوامبر سال گذشته است.

منبع: انتخاب

به "پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: شرکت اپل 80 تا 85 میلیون آیفون 5G به فروش می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: شرکت اپل 80 تا 85 میلیون آیفون 5G به فروش می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید