استاندار تهران: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، تالارهای عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

استاندار تهران: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در با ایرنا اضافه کرد: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون بر، می توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند.

وی شرح داد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران ها و کافی شاپ ها نظارت می کنند و با افراد خاطی از طریق قانون به شدت برخورد می شود.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران کننده است.

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحدهای صنفی و استفاده از حمل ونقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین نامه های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد 56 درصد و میانگین کشوری 74 درصد بود اما اکنون این رقم به 10.5 درصد در این استان رسیده است.

وی بیان نمود: متاسفانه پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی شود.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

محسنی بندپی اظهارداشت: هم اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت ها ارسال نکرده ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

بر اساس آخرین اطلاعات تا به امروز 180 هزارو 156 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و جان باختگان کرونا به هشت هزارو 584 نفر رسیده اند.

منبع: فرارو

به "استاندار تهران: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید