بوناچیچ: هیچ چیز نمی دانم و برنامه ای برای فصل بعد ندارم، داوران 6 امتیاز از جیب ما برداشتند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از آینده خود در این تیم بی اطلاع است و برنامه ای برای فصل پیش رو ندارد.

بوناچیچ: هیچ چیز نمی دانم و برنامه ای برای فصل بعد ندارم، داوران 6 امتیاز از جیب ما برداشتند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی از اصفهان، لوکا بوناچیچ پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر گل گهر سیرجان در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال و قرار دریافت ذوب آهن در رده دوازدهم جدول لیگ نوزدهم گفت: شاید برد حق تیم گل گهر بود که بیشتر کوشش کرد و انگیزه بیشتری داشت.

وی اضافه کرد: از بازی بازیکنانم راضی نیستم. گل گهر بهتر از ما بازی کرد و پیروز شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه تیمش شانس آورد که در لیگ برتر باقی ماند، گفت: اگر از شانس صحبت می کنید، باید بگویم که به عنوان تیم میزبان داوران سر ما را در دو بازی خانگی بریدند و مگر بدشانس تر از ذوب آهن وجود دارد؟ داوران شش امتیاز سالم را از جیب ما برداشتند.

بوناچیچ ادامه داد: البته با هر زحمتی که بود توانستیم 30 امتیاز بگیریم و در صندلی فعلی قرار گرفتیم.

وی درباره داوری ملاقات با گل گهر سیرجان بیان نمود: معمولاً درباره داوری صحبت و عملکرد داوران را تفسیر نمی کنم و الان هم دیگر مهم نیست. آن زمان که سر ما را می بریدند از این سؤالات کمتر می پرسیدید و فقط امشب درباره داوری می پرسید!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره برنامه خود برای فصل آینده توضیح داد: هیچ برنامه ای ندارم. فعلاً فصل را تمام نموده ایم و باید عملکرد تیم را بررسی کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز هیچ چیز نمی دانم.

بوناچیچ درباره روز جهانی پزشک گفت: پزشکان قهرمان میدان مبارزه با کرونا هستند. پزشکان با مبارزه در جبهه سلامت توانستند شرایط را به خوبی مدیریت نمایند و برد واقعی را پزشکان به دست آوردند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوناچیچ: هیچ چیز نمی دانم و برنامه ای برای فصل بعد ندارم، داوران 6 امتیاز از جیب ما برداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوناچیچ: هیچ چیز نمی دانم و برنامه ای برای فصل بعد ندارم، داوران 6 امتیاز از جیب ما برداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید