تاریخ شروع بتای Call of Duty: Modern Warfare مخشص شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، در روز های اخیر رونمایی کاملی از بخش چند نفره و آنلاین بازی CoD: Modern Warfare انجام شد، این رونمایی ها بسیاری از هواداران را امیدوار کرد و نوید یکی از بهترین بخش های چند نفره در سری ندای وظیفه را داد. بعد از این رونمایی تاریخ شروع بتا این بازی نیز معین شد.

تاریخ شروع بتای Call of Duty: Modern Warfare مخشص شد

به لطف قراردادی که چند سال گذشته سونی با شرکت اکتیویژن بست، سال جاری نیز کاربران پلی استیشن 4، علاوه بر محتوا های انحصاری زمانی، میتوانند نسخه بتای جدیدترین نسخه از سری ندای وظیفه را در مدت زمان بیشتری تجربه نمایند.

نسخه بتا این بازی در تاریخ 12 تا 23 سپتامبر برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت، برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی نیز نسخه بتا در تاریخ 19 تا 23 در دسترس قرار خواهد گرفت و البته در دو روز اول این تاریخ ها نسخه بتا تنها در دسترس کسانی که این بازی را پیش خرید نموده اند خواهد بود.

شایان ذکر است که نسخه بتا نیز قابلیت کراس پلتفرم را دارد و بازی نمایندگان بر روی هر سه پلتفرم می توانند با بازی نمایندگان پلتفرم های دیگر بازی نمایند.

مانند بازی های دیگر سری ندای وظیفه که در سال های اخیر منتشر شده اند، پیشروی بازی نمایندگان در نسخه بتا، در نسخه اصلی بازی نیز حساب خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare ساخته استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که در واقع بازنگری ای از سری محبوب مدرن وارفر محسوب می گردد، قرار است بازی در تاریخ 25 اکتبر 2019 (5 آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه گردد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ شروع بتای Call of Duty: Modern Warfare مخشص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ شروع بتای Call of Duty: Modern Warfare مخشص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید