نرم افزار و اپلیکیشن

تهدید سایبری در کمین ربات های صنعتی

تحقیقات جدید نشان داد ربات های صنعتی حفره های امنیتی دارند که آنها را در برابر حملات هکرهای پیشرفته آسیب پذیر می کند.

12 مهر 1399

گوگل خط هیروگلیف را ترجمه می کند

گوگل ابزاری ابداع کرده که با کمک هوش مصنوعی خط هیروگلیف را ترجمه می کند.

23 شهریور 1399

نمایش تبلیغات در گوشی های گران قیمت سامسونگ باید متوقف شود

سامسونگ بزرگ ترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و چنین موفقیتی تصادفی نیست. گوشی های این شرکت چه از لحاظ سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد و به خصوص باید به پرچم داران این شرکت اشاره کنیم که طرفداران پروپاقرص زیادی...

12 شهریور 1399

آغاز نظرسنجی مردمی انتخاب چهره سال هنر انقلاب

نظرسنجی معرفی چهره سال هنر انقلاب در سال 1398 با ایجاد امکان مشارکت مردم در انتخاب نامزد مورد نظرشان آغاز شد.

30 خرداد 1399

پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: شرکت اپل 80 تا 85 میلیون آیفون 5G به فروش می رساند

تحلیلگر معتبر و چینی اپل ، مینگ چی کو یادداشتی را منتشر نموده است که در آن پیش بینی می نماید اپل چهار مدل آیفون 5G را آماده نموده و قرار است تعداد بسیاری از این آیفونها را بفروشد.

12 اسفند 1398

کوشش واشنگتن برای نفوذ بیشتر در بازار دیجیتال آمریکای شمالی

خبرنگاران، گروه بین الملل- مهدی پورحسنی: از ابتدای سال آینده میلادی 2020 قرار است موافقتنامه جدید ایالات متحده، مکزیک و کانادا که در سال 2018 به تصویب کشورهای عضو رسیده است جایگزین موافقتنامه نفتا گردد.

7 بهمن 1398

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای موبایل

سلام من به تو گایز قدیمی ، منم همون نویسنده قدیمی ، هنوز همون خرافاتی و خستم ، ولی بی تو جلوی وی نشستم

16 آذر 1398

بازی های فکری که تضمینی مغزتان را تقویت می نماید

خبرنگاران: مغز عضله نیست، درواقع بیشتر از چربی تشکیل شده است. اما تمرین ذهنی مناسب می تواند آن را روی فرم نگه دارد. این معما ها طراحی شده تا مهارت های حل مسئله، استدلال و تمرکز شما را تقویت کند و درجات سختی مختلف دارد.

2 آذر 1398

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی هایی دارد؟

خبرنگاران: همانطور که می دانید، فوتبال یکی از شغل های پردرآمد در همه دنیاست. تقریبا همه آقاپسر ها دوره ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده های مختلف و گل کوچک در محله نموده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته اند به رده های بالا...

5 آبان 1398

تاریخ شروع بتای Call of Duty: Modern Warfare مخشص شد

در روز های اخیر رونمایی کاملی از بخش چند نفره و آنلاین بازی CoD: Modern Warfare انجام شد، این رونمایی ها بسیاری از هواداران را امیدوار کرد و نوید یکی از بهترین بخش های چند نفره در سری ندای وظیفه را داد. بعد از این رونمایی تاریخ شروع بتا این بازی نیز معین شد.

12 شهریور 1398

مدل الکتریکی پرفروش ترین ماشین آمریکا

تسلا در سال 2012 با ساخت یک سدان الکتریکی نام خود را به عنوان تهدیدی جدی برای خودروسازان لوکس عنوان کرد و حالا میخواهد این موفقیت را در بازار وانت ها تکرار کند.

8 شهریور 1398

ابعاد و زوایا کارت سوخت

خبرنگاران آنلاین:استفاده از کارت سوخت از بیستم مردادماه اجباری می گردد و از این تاریخ تمام خودروها تنها با کارت می توانند سوخت دریافت نمایند و شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی اعلام نموده، وضعیت صندلی های سوخت کشور در شرایط مطلوبی است و جای نگرانی...

27 مرداد 1398

درآمدزایی اپ های بازی در اپ استور بالاتر از گوگل پلی

درآمد توسعه دهندگان بازی در فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل نسبت به نسخه اندرویدی خود یعنی گوگل پلی استور بسیار بالاتر است.

20 مرداد 1398