تغییر نام فردوس غرب به ناصر حجازی و پیروزان به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی خبر داد.

تغییر نام فردوس غرب به ناصر حجازی و پیروزان به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی به نقل از شهرنوشت، حجت نظری در جریان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی، اظهار کرد: مدتی قبل در نامه ای به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران درخواست دادم تا نام بلوار فردوس غرب به دلیل قرار دریافت کمپ باشگاه استقلال در این معبر به نام ناصر حجازی تغییر کند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر هیچ مصوبه ای برای نامگذاری بلوار فردوس غرب وجود نداشت و این بلوار پس از نامگذاری بلوار فردوس و تاسیس، به تبع نام خیابان قبلی که در امتداد آن قرار داشت بلوار فردوس شناخته شد.

نظری گفت: با این مصوبه، بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی نامگذاری می شود و بلوار فردوس شرق نیز با همان نام بلوار فردوس که سال هاست از سوی مردم شناخته می شود، باقی خواهد ماند.

عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: در جلسه روز یکشنبه 19 آبان ماه شورای شهر تهران، این مسئله به رأی گذاشته شد که از 16 نفر حاضر، 11 نفر با آن موافقت کرده و بر این اساس بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی تغییر خواهد کرد.

به گفته نظری، میدان و خیابان پیروزان نیز به دلیل قرارگیری باشگاه پرسپولیس در این محدوده به نام پرسپولیس نام گذاری خواهد شد.

همچنین اعضای شورا به تغییر نام خیابان کشفیان در منطقه سه، به نام دکتر نوربخش رأی مثبت دادند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تغییر نام فردوس غرب به ناصر حجازی و پیروزان به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر نام فردوس غرب به ناصر حجازی و پیروزان به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید