حبیبی: چرخه انتخابی باید ابتدا در اتاق فکر فدراسیون آنالیز می شد

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، هادی حبیبی عصر امروز در گفتگوئی تلویزیونی درخصوص چرخه انتخابی تیم ملی گفت: انتخابی تیم ملی خواسته همه خانواده کشتی از فدراسیون است. دوبنده تیم ملی کشتی باید با مسابقه انتخابی به افراد شایسته برسد. اما اینکه گفته شده این چرخه برای اولین بار در طول تاریخ اجرا شده و مصاحبه ای از دوستان دیدم که گفته بودند در 80 سال گذشته انتخابی به این شکل نداشتیم، درست نیست. ما در فدراسیون قبل آیین نامه ای داشتیم به عنوان فرآیند انتخابی تیم ملی که در رده های پایه کاملاً اجرا شد و در رده بزرگسالان نیز این طرح به اجرا رسید.

حبیبی: چرخه انتخابی باید ابتدا در اتاق فکر فدراسیون آنالیز می شد

وی ادامه داد: سال 2013 انتخابی بزرگسالان خصوصاً در رشته آزاد، در مدیریت قبل فدراسیون پیاده شده، در سال 2015 جهانی لاس وگاس، با 6 کشتی گیر جدید تیم ما به مسابقات جهانی رفت که محصول فرآیند انتخابی تیم ملی بودند. در سال 2017 نیز تیم ملی براساس این فرآیند انتخاب شد و به مسابقات جهانی پاریس رفت. همین طور در سال 2018 که همه در فرآیند حضور داشتند تا به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی بوداپست برسند. به هرحال فرآیند سابق یا چرخه جدید باید اجرا گردد تا معایب آن در حین اجرا معین گردد. حالا فدراسیون خواسته فرآیند را چرخه نامگذاری کند، اما همه خانواده کشتی از آن حمایت می نماید و قطعاً باید پیاده گردد.

حبیبی با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی می توانست پیش از جنجالی شدن ماجرای چرخه انتخابی و رسانه ای شدن آن، اختلافات را در خود فدراسیون حل نماید، توضیح داد: به نظر من بهتر بود بحث چرخه یا فرایند انتخابی قبل از اینکه رسانه ای گردد، در اتاق فکر فدراسیون مورد آنالیز قرار می گرفت. در همان جلساتی که علیرضا دبیر با بزرگان کشتی داشت، سرمربی ها هم حضور پیدا می کردند، قبل از اینکه این مسائل رسانه ای گردد. وقتی رسانه ای نموده که دیگر قابل قبول نیست، حدوداً یک سال و نیم به المپیک مانده نباید چنین اتفاقی می افتاد. باید کارشناسان را می آوردند تا محاسن و معایب کار دیده می شد.

آزادکار تیم ملی ایران در مسابقات جهانی 2003 نیویورک تاکید نمود: این امتیازها از کجا آمده؟ بهتر است در این باره بیشتر صحبت گردد. این اختلاف در هنگام اجرا ممکن است مشکل ساز گردد. بهتر بود این موارد را در اتاق فکر آنالیز می کردند و بعد به تصویب هیات رئیسه می رساندند و اگر سرمربیان حضور مستمر داشتند، نباید رسانه ای می شد. زمانی که می خواستند چرخه را اجرا نمایند، می شد در مورد آن صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حبیبی: چرخه انتخابی باید ابتدا در اتاق فکر فدراسیون آنالیز می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: چرخه انتخابی باید ابتدا در اتاق فکر فدراسیون آنالیز می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید