خبرنگاران مدیرکل امور مالی و دارایی آذربایجان غربی، فردا میهمان سامانه 111

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: مدیرکل امور مالی و دارایی استان فردا، شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت هستند.

خبرنگاران مدیرکل امور مالی و دارایی آذربایجان غربی، فردا میهمان سامانه 111

رسول مقابلی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعت فروشی اضافه کرد: داود غفارپور فرماندار ارومیه از ساعت 10 تا 11 فردا به سوالات مردم پاسخ می دهد.

وی بیان نمود: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود 50 مدیر استانی به وسیله سامد با مردم ارتباط برقرار نموده اند که این فرایند دوباره شروع شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز 18 مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته اند که حضور 2 معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و همچنین هماهنگی امور مالی استاندار، چهار مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و 11 مدیرکل نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرماندار ارومیه را شامل می گردد.

مقابلی گفت: مردم می توانند با شماره گیری 111 به صورت رایگان مسائل خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز سال جاری صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام های عظیم تری در راستای برطرف مسائل آنها بردارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرکل امور مالی و دارایی آذربایجان غربی، فردا میهمان سامانه 111" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل امور مالی و دارایی آذربایجان غربی، فردا میهمان سامانه 111"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید