رئیس هیئت نظارت انتخابات استان همدان خبرداد: احراز 9 مورد تخلف انتخاباتی در همدان

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران/همدان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان از احراز 9 مورد تخلف انتخاباتی در هیئت نظارت استان خبرداد و گفت: استان همدان یکی از برترین استان هایی بوده که کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته است.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان همدان خبرداد: احراز 9 مورد تخلف انتخاباتی در همدان

محمودرضا عراقی آدینه دوم اسفندماه در جمع وبلاگ ساعت فروشی، اظهارکرد: سیاست هیئت بازرسی پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی بوده و خوشبختانه جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعداد محدودی تخلف داشته ایم، توضیح داد: سال جاری هر سه شعبه اخذ رأی یک بازرس وجود دارد و یک بازرس ویژه از مدیران کل استان در هر شهرستان حضور دارند و برای سلامت انتخابات استان کوشش می نمایند.

عراقی با اشاره به اینکه همه پایه های قدرت و نهادسازی ما بعد از انقلاب با رأی مردم بوده است، یادآور شد: ما انقلاب کردیم که مردم سالاری دینی داشته باشیم به طوریکه ضمن رعایت اصول مذهب، انتخاب آزاد را داشته باشیم.

عراقی اعلام کرد: هیئت بازرسی وظیفه پیشگیری دارد و دو دستگاه حق نظارت بر فرآیند انتخابات را دارند که یکی هیئت بازرسی است که هدف آن پیشگیری از تخلفات است خوشبختانه در طول این مدت تا پیش از انتخابات هیچ گونه تخلفی از سوی کارکنان دولت نداشته ایم.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت بازرسی استان 66 نفر هستند و هیچ شعبه استان بدون بازرس نیست، ادامه داد: در زمینه تخلفات داوطلبان که بیشتر در زمینه شروع زودهنگام تبلیغ بوده، 19 مورد تخلف به ما اعلام شد که فقط 9 مورد احراز شد.

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده است، اضافه نمود: استان همدان یکی از برترین استان هایی بوده که کمترین تخلف انتخاباتی را داشته است.

عراقی با اشاره به حضور بازرسان ویژه در شعب اخذ رأی استان همدان، گفت: در سطح همدان چهار بازرس ویژه، ملایر دو بازرس، در سطح هر یک از شهرستان ها نیز یک بازرس ویژه وجود دارد.842 بازرس، 14 بازرس ویژه و سه سربازرس در شعب اخذ رأی استان وجود دارد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان درباره خرید و فروش رأی در شعب اخذ رأی استان، یادآور شد: خرید و فروش رأی غالبا یک یا دو شهرستان گزارش شده و ما بازرسان ویژه را مأمور کردیم که رصد کردند کذب محض بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس هیئت نظارت انتخابات استان همدان خبرداد: احراز 9 مورد تخلف انتخاباتی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت نظارت انتخابات استان همدان خبرداد: احراز 9 مورد تخلف انتخاباتی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید