سطح همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان کارشناسی رسید

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: سطح همکاری های علمی در دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان مقطع کارشناسی رسیده و در سال تحصیلی گذشته پژوهش مشترکی با دانشگاه های آلمان و نروژ اجرا شده است.

سطح همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان کارشناسی رسید

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساعت فروشی، علی اصغر مولوی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در آیین ورودی نودانشجویان ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید گفت: امروز فصل تازه ای از زندگی شما آغاز شده است و خود را برای انجام کار های بزرگ آماده کنید تا بتوانید آینده درخشانی برای خود و کشور رقم بزنید.

مولوی در ادامه به دستاورد های دانشجویان دانشگاه در بخش های علمی، آموزشی و فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: 12 رتبه تک رقمی و ده ها رتبه دو رقمی ارشد 98 توسط دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری کسب شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: کسب عناوین برتر المپیاد های علمی و عناوین برتر جشنواره های ملی قرانی، حرکت و رویش و مدال آوری در عرصه های ورزش های ملی از جمله دستاورد های دانشجویان دانشگاه در سال تحصیلی گذشته بوده است.

وی علم آموزی در کنار توانمندسازی و مهارت آموزی به دانشجویان را از جمله سیاست های دانشگاه اعلام نمود، و ادامه داد: فعالیت های مرکز آموزش های آزاد دانشگاه در برگزاری کارگاه های کاربردی و مهارت آموزی و ارائه درس های کارآفرینی و حقوق شهروندی در راستای رسیدن به این اهداف است.

مولوی با اشاره به اینکه درصدد ایجاد یک محیط بین المللی در دانشگاه هستیم، گفت: در سال تحصیلی گذشته 206 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند که نسبت به سال 96 بیش از 100 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که عنوان کنیم سطح همکاری های علمی بین المللی در دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان مقطع کارشناسی رسیده است و در سال تحصیلی گذشته دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های فیزیک و نفت پژوهش های مشترک و با کیفیتی را با دانشگاه های کشور های آلمان و نروژ انجام دادند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری اضافه کرد: 56 عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری در راستای گسترش مبادلات علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر جهان و همچنین تقویت ارتباطات پژوهشی با مراکز علمی و دانشگاهی داخل کشور در سال 97 در فرصت های مطالعاتی و ماموریت های پژوهشی حضور یافتند.

وی در ادامه به موافقت ایجاد مرکز جذب نخبگان خارج از کشور در دانشگاه حکیم سبزواری از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان دومین مرکز از نوع خود در سطح دانشگاه های منطقه 9 کشور (دانشگاه های استان های خراسان و سمنان) اشاره کرد.

مولوی همچنین با اشاره به فعالیت 31 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه از موافقت راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری در دانشگاه خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سطح همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان کارشناسی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری به دانشجویان کارشناسی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید