لباس های شیک بیمارستانی برای بچه ها

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، خبرنگاران: هیچکس پوشیدن لباس های بیمارستانی را دوست ندارد، اما بیشتر ما به صورت موقت مجبور شده ایم آن ها را بپوشیم. در این بین بچه های معصومی هم هستند که این لباس ها یک وسیله ثابت در کمدشان شده و مجبورند همواره آن را تحمل نمایند. اما به یاری پروژه ای که اخیرا صورت گرفته ممکن است لباس های زشت و کسل نماینده بیمارستانی به زودی به چیزی از گذشته تبدیل گردد.

لباس های شیک بیمارستانی برای بچه ها

چندین طراح مد با یک سازمان غیرانتفاعی کانادایی تیمی تشکیل داده اند که لباس های بیمارستانی بچه ها را بازطراحی نمایند و به بچه های بیمار شانس این را بدهند که بتوانند خودشان باشند. بچه ها می گویند: پوشیدن لباس بیمارستانی مثل این است که در بیمارستان باشی، هیچ چیز خوبی درباره آن وجود ندارد. وقتی نمی توانی چیزی که دوست داری بپوشی احساس می کنی آن کسی که باید و می خواهی نیستی و فقط یک بیماری.

اجرای این پروژه از یک بیمارستان در اونتاریو شروع شد، اما آن ها با 130 بیمارستان دیگر در کانادا هم صحبت نموده اند و امیدوارند لباس های شیک و جدید آن ها در همه بیمارستان های کشور و حتی سایر کشورها رایج گردد. این لباس ها به بچه ها اعتماد به نفس بیشتری می دهد. خودتان قضاوت کنید که بچه ها با این لباس های جدید چقدر حس بهتری خواهند داشت.

منبع: برترین ها

به "لباس های شیک بیمارستانی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس های شیک بیمارستانی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید