مدیرعامل پرسپولیس: اجازه نمی دهیم به میزبانی ایران خدشه وارد نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت فروشی، انصاری فرد تاکید نمود: در خاورمیانه و غرب اسیا هیچ جا امن تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام نموده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش بینی های لازم را انجام داده ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

مدیرعامل پرسپولیس: اجازه نمی دهیم به میزبانی ایران خدشه وارد نمایند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و غرب اسیا است و اجازه نمی دهیم به میزبانی تیم های ایرانی در آسیا خدشه وارد گردد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ایران تا به امروز با امنیت کامل از تیم های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی نموده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین ای اف سی در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را بهمراه داشت شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می دهیم که به میزبانی تیم های ایرانی خدشه وارد نمایند.

او ادامه داد: نمی دانم که این جوسازی بعضی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم های دیگر را هم می گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر به وسیله فوتبال و به بهانه های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند

انصاری فرد تاکید نمود: در خاورمیانه و غرب اسیا هیچ جا امن تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام نموده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش بینی های لازم را انجام داده ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

او گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت طرفداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت ها ایستادگی کرد و هشیار بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفت: این حق تیمهای ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است اما فکر می کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی های بین المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

منبع: عصر ایران

به "مدیرعامل پرسپولیس: اجازه نمی دهیم به میزبانی ایران خدشه وارد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس: اجازه نمی دهیم به میزبانی ایران خدشه وارد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید